موج خروشان مردم شرق مازندران در پیوستن دوباره به اقیانوس انقلاب

مردم شرق مازندران امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب همچون موجی خروشان جاری شدند تا با پیوستن دوباره به اقیانوس انقلاب، ولایتمداری و اسلام‌خواهی خود را به جهانیان نشان دهند.

خبرگزاری شبستان- مازندران؛ چهل و دومین طلوع فجر انقلاب اسلامی ایران امسال اگر چه همزمان با شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی متفاوت از سال های قبل و در قالب رژه خودرویی و موتوری برگزار شد؛ اما مردم انقلاب و همیشه در صحنه ما نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند و تلاش برای دفاع از ارزش ها تمامی ندارد.

امروز زن و مرد انقلابی در بهشهر، نکا و گلوگاه آمدند تا ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انقلاب‌خواهی خود، ولایت مداری خود را فریاد بزنند و اعلام کنند که پای انقلاب و ارزش ها و رهبری ایستاده اند.

 

امروز روز خروش ملتی است که سردار سلیمانی ها و شهدا را در قلب هایشان دارند و پر قدرت پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

 

مردم پای انقلاب و ارزش ها حاضر شدند تا اثبات عاشقی کنند

خانم « غزنویان» یکی از شهروندان بهشهری هدف از حضور خود را تجدید بیعت با رهبری و شهدا اعلام کرد و به خبرنگار شبستان گفت: شهدای ما برای این انقلاب به شهادت رسیدند و جانبازان ما برای انقلاب و دفاع از انقلاب رفتند و ما تا زنده ایم رزمنده ایم و با ولایت خواهیم ماند و لحظه ای بدون ولایت و جدای از ولایت نخواهیم ماند.

وی افزود: مردم ما عاشق انقلاب و نظام هستند و امروز انقلاب ما با همه فتنه ها و تهدیدها و تخریب ها 42 ساله شد و با همه مشکلات در برابر استکبار ایستاد و مردم ما هم همچون همیشه در پای انقلاب و ارزش ها حاضر شدند تا اثبات عاشقی کنند.

 

ملت با حضو حماسی در ۲۲ بهمن اعلام کردند که میراث داران شایسته ای برای انقلاب هستند

حجت السلام «مهدی خوشرو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران گفت: امروز در 22 بهمن 99 همه نسل ها آمدند تا نشان دهند میراث داران شایسته ای برای انقلاب هستند و این انقلاب و نظام را تا چای جان دوست خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر افزود: حضور پر شور جوانان و نوجوانان انقلابی در رژه خودرویی و موتوری امسال با وجود شرایط کرونایی قابل تحسین است و امیدواریم همچون همیشه در پای آرمان های انقلاب و اسلام استوار باشیم و جوانان و نوجوانان و نسل جدید را در این مسیر با خود همراه کنیم.

به گزارش شبستان، مردم ما در طلیعه چهل و سومین بهار انقلاب، بهار را به نیمه زمستان آوردند تا با حضور خود خالق صحنه های چشم نواز برای ادامه راه انقلاب باشند.

کد خبر 1026059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha