اتحاد و همدلی مردم ایران هر فتنه ای را خاموش می کند

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز گفت: مردم ایران نشان دادند که هیچگاه مغلوب دشمن نشده و با اتحاد و همدلی و ولایت مداری پیروز میدان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، « حجت‌الاسلام عسگر دیرباز» امروز(22بهمن) در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ارومیه، گفت: دشمن با فتنه و نقشه اتحاد مردم ایران را هدف گرفته است اما هر بار نیز تیرش به سنگ می خورد چرا که اتحاد مردم ایران مثال زدنی است.

 

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: جهانیان به چشم دیده اند که اگر بحث اعتلای کشور باشد تمام اقشار مختلف شیعه و سنیف مسحی و ارمنی در ایران اسلامی با هم متحد هستند و دوشادوش هم قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه جوانان ما آینده سازان این مرز و بوم هستند، تصریح کرد: دشمنان خیال نکنند که با شهادت حاج قاسم سلیمانی، این مقاومت از بین خواهد رفت بلکه با احساس وظیفه سلیمانی ها، این محور قدرتی بیشتر خواهد یافت

 

این مسئول گفت: مردم با حضور در راهپیمایی نمادین و پرشور امروز نشان دادند که در این برهه از زمان حمایت از رهبری را فراموش نمی کنند.

 

حجت‌الاسلام دیرباز بیان کرد: دشمن می خواهد اراده جوانان را سست کرده و امید آنها را از ادامه مسیر بکاهد اما حضور مردم در صحنه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

 

گفتنی است، امروز یکی از متفاوت ترین راهپیمایی های ۲۲ بهمن له دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی برگزار شد.

کد خبر 1026062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha