خروش تاریخی‌ترین راهپیمایی انقلاب با رژه  خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ماه در زنجان

مردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن با شکوه چه تمام ظاهر شده و بار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نرگس سعادتی/ مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه به صورت خودرویی و موتوری صبح امروز با حضور پرشور مردم ولایتمدار زنجان آغاز شد.

 

حاضران در راهپیمایی با خودروها و موتورهای مزین شده به پرچم های ایران اسلامی از مسیر جهاد به سمت میدان بسیج به حرک درآمدند و ولایتمداری خود را بار دیگر ثابت کردند.

 

مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان از ساعت 9:30 دقیقه راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت خودرویی و موتوری آغاز کرده و با سخنرانی حجت‌الاسلام میرتاج الدینی در مسیر این راهپیمایی از سخنان ایشان بهره‌مند شدند.

 

مردم زنجان در مسیر میدان جهاد تا میدان بسیج راهپیمایی کرده و شعارهای ضد استکباری و ضد استبدادی سر داده و بار دیگر بر تجدید پیمان خود با مقام معظم رهبری تاکید کردند.

 

حرکت خودرو سواران و موتور سواران آهنگ زیبایی به این حرکت عظیم انقلابی داده بود، مردم زنجان بار دیگر با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان دادند که این راه را ادامه خواهند داد و استکبار ستیزی در رگ آنها جاری است.

 

مردم زنجان در سرتاسر این استان با برگزاری راهپیمایی دشمن شکن بار دیگر جمهوری اسلامی را که امروز در قله و اوج قرار داد در معرض دید دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی قراردادند.

 

در این مراسم که مسئولان استانی، لشکری و کشوری حضور داشتند راهپیمایی عظیم خودرویی و موتوری برگزار و شعارهای انقلابی سر داده شد.

 

در پایان این مراسم بیانیه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت و شعر خوانی استاد کلامی زینب بخش این مراسم شد.

 

کد خبر 1026068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha