استقامت و عقلانیت پیام مهم حضور متفاوت امروز مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن بود

آیت الله حیدری استقامت و عقلانیت را پیام مهم حضور متفاوت مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن دانست و گفت: در سال های گذشته شاهد بودیم که مردم دوشادوش هم این روز را گرامی می داشتند اما امسال به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا مجبور به برگزاری راهپیمایی خودرویی شدند.

«آیت الله محسن حیدری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تقدیر از حماسه آفرینی مردم در یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که 42 سال مبارک را از انقلاب اسلامی پشت سر گذاشتیم و اکنون وارد چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی شدیم.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ایران اسلامی همواره حافظ این انقلاب هستند و همانگونه که امروز شاهد بودیم علیرغم شرایط فوق العاده شیوع ویروس کرونا با راهپیمایی خودرویی حضور پرشکوه خود را به عرصه نمایش گذاشتند و به جهانیان ثابت کردند که همچنان حافظ مکتب انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تضمین کننده ادامه راه انقلاب اسلامی است اضافه کرد: این حضور تا فتح سایر اهداف انقلاب اسلامی و همچنین قله های بین المللی همچنان ادامه خواهد داشت و قطعا در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل دولت جوان انقلابی بسیاری از اهداف محقق می شود.

 

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه قطعا با تشکیل دولت انقلابی گام های بالاتری در عرصه های بین المللی برداشته خواهد شد عنوان کرد: با برداشته شدن تحریم هایی که به ناروا علیه مردم ایران اسلامی وارد شده، آینده تابناک و افق روشنی را شاهد خواهیم بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که حضور متفاوت مردم در راهپیمایی خودرویی چه پیامی برای استکبار دارد یاد آور شد: استقامت و عقلانیت پیام مهم حضور متفاوت امروز مردم در راهپیمایی22 بهمن بود، در سال های گذشته شاهد بودیم که مردم دوشادوش هم این روز را گرامی می داشتند اما امسال به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا مجبور به برگزاری راهپیمایی خودرویی شدند که این پیام عقلانیت را به جهانیان صادر خواهد کرد.

 

کد خبر 1026086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha