«طهارت اقتصادی» شرط مشروعیت مقامات جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام تويسركانی با بیان اینکه خطر بروز فساد در میان مسئولان در جمهوری اسلامی هم وجود دارد اما غالب مسئولان این نظام سالم هستند، گفت: شرط مشروعیت همه مسئولین و مقامات جمهوری اسلامی طهارت اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمدرضا تويسركانی» امروز (22 بهمن) در مراسم محوری سالگرد پیروزی انقلاب در حسینیه جماران بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی امن ترین استان ایران اسلامی است، اظهار داشت: این استان در طول تاریخ مردمانی نجیب، سخت کوش و ولایت مدار داشته است.

 

وی با بیان اینکه باید به 22 بهمن و انقلاب اسلامی ایران نگاه قرآنی داشت، افزود: انقلاب اسلامی ایران در طراحی پروردگار دیده شده که زمینه ساز برای ظهور حضرت مهدی(عج) باشد، لذا این انقلاب یک معجزه و حرکتی با پشتوانه مافوق بشری بود.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هیچ کس باورش نمی شد که انقلاب در 22 بهمن پیروز شود، اظهارداشت: انقلاب یک موجود زنده و پدیده بی نظیر است.

 

حجت الاسلام تويسركانی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید سرلوحه کار همه مدیران باشد، اضافه کرد: در این بیانیه مطالب بسیار عمیق و پخته ای لحاظ شده است، که مستندات تاریخی و قرآنی وجود دارد.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را یک موجود زنده دانست و به برخی ویژگی های مهم انقلاب از کلام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی، در بیانیه گام دوم، این انقلاب را پدیده ای زنده و با اراده و آماده تصحیح خطاهای خویش معرفی کرده است که به نقدها حساسیت مثبت نشان می‌دهد و به اصول خود به شدت پای‌بند است.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران قدرتمند، مهربان، باگذشت و مظلوم است، ادامه د اد: انقلاب اسلامی ایران جوانمرد و با مروت است و دامنه عمل جهانی و منطقه ای دارد.

 

دشمنان انقلاب را هنوز نفهمیده اند 

حجت الاسلام تويسركانی با بیان اینکه دشمنان واقعا این انقلاب را نمی فهمند به همین دلیل هر تصمیمی که می گیرند غلط از کار در می آید، چون نمی فهمند که این انقلاب چه موجودی است، گفت: دشمنان ما نسبت به انقلاب و یاران و دوستان انقلاب در جهل به سر می برند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبری 10 ویژگی سلبی برای انقلاب برشمردند، افزود: ایشان فرمودند که این انقلاب به رکود و خموشی دچار نمی شود و به هیچ وجه از ارزش ها فاصله نمی گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انقلاب باید خوب به دنیا معرفی شود، افزود: انقلاب واقعا مظلوم است، یکی از شاخص های مظلومیت انقلاب این است که دوستان انقلاب ظرفیت معرفی انقلاب را نداشتند و دشمنان هم هر چه توانستند علیه انقلاب تبلیغ کردند.

 

حجت الاسلام تويسركانی با بیان اینکه انقلاب کهنه و پوسیده نمی شود، گفت: برای همه چیز می توان تاریخ مصرف فرض کرد اما شعارهای جهانی این انقلاب دیدنی، از این قاعده مستثنی است.

 

وی آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت و برادری را از شعارهای انقلاب دانست که هرگز کهنه نمی شود و اظهارداشت: هرگز نمی توان مردمی را تصور کرد که از این چشم اندازهای مبارک خسته شوند.

 

قطار انقلاب به راه خود ادامه می دهد 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اراده الهی خلق شده و متکی به احدی نیست، افزود: چنانچه همه ما از قطار انقلاب پیاده شویم این انقلاب به حرکت خود ادامه می دهد چون اراده خدا در این است.

 

حجت الاسلام تويسركانی با اشاره به اینکه هر کس بخواهد به انقلاب ضربه بزند، خداوند او را ذلیل می کند، گفت: دستاوردهای انقلاب در حوزه عدالت و مبارزه با فساد باید برای جوانان و نسل امروز تبیین شود.

 

وی در پاسخ به این شبهه که برخی ها مطرح می کنند و می گویند همه مسئولان فاسد هستند، افزود: مقام معظم رهبری با این موضوع کاملا مخالف اند و می فرمایند هزاران مسئول پاک دست در کشور خدمت می کنند که اینها را باید دید.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه خطر بروز فساد در میان مسئولان در جمهوری اسلامی هم وجود دارد اما غالب مسئولان این نظام سالم هستند، گفت: شرط مشروعیت همه مسئولیت ها و مقامات جمهوری اسلامی طهارت اقتصادی است.

 

حجت الاسلام تويسركانی با بیان اینکه رهبری 7 توصیه برای گام دوم انقلاب مطرح کردند که همه برگرفته از قرآن است، افزود: انقلاب یک پدیده و حقیقت نورانی و انفجار نور بود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد، گفت: خون شهدا ضامن پیروزی انقلاب است، اما دشمنان زیادی انقلاب دارد که دوست ندارند این انقلاب تبدیل به الگو برای دنیا شود.

 

  

کد خبر 1026088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha