حماسه ای دیگر از مردم خراسان شمالی در یوم الله ۲۲ بهمن

مردم خراسان شمالی با حضور در آیین بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه ای دیگر آفریدند و پایمردی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ هرچند امسال شیوع کرونا، سبب شد تا مردم نتوانند با پای جسم به راهپمایی بیایند اما پای دل، آنان را به فضای مجازی کشاند و خیلی ها در بستر فضای مجازی به این آیین آمدند و خیلی ها هم امروز با خودروی شخصی به راهپیمایی پیوستند.

 


امروز خیابان های شهرهای خراسان شمالی عرصه حضور خودروها و موتورهایی بود که به پرچم ایران اسلامی مزین شده بود. 

 


تصاویری از رهبر انقلاب اسلامی که نشان از ولایتمداری مردم و پایبند بودن به نظام است هم از حاشیه های این مردم همیشه در صحنه بود. 

 


تصاویر سردار سلیمانی در دست مردم هم صحنه های دیگری از شهادت طلبی مردم در نخستین دهه فجر بدون سردار را به قاب دوربین ها برد. 

 


خیلی ها به صورت خانوادگی به راهپیمایی آمده بودند، کودکان در کنار پدر و مادر در داخل خودروها پرچم های ایران را به حرکت درآورده بودند تا پویایی ایران را به همه نشان دهند. 

 


برخی اما همچون سال های قبل پیاده بودند، اما با فاصله اجتماعی از هم، اما این فاصله ها هرچند جسم ها را از هم دور کرده اما همچنان سبب انسجام و یکپارچگی مردم ما است. 

 


مردم آمدند تا بار دیگر نشان دهند که پای نظام هستند، پشت نظام اسلامی ایستاده اند و اجازه نمی دهند هیچ بدخواهی به فکر سلطه به این سرزمین باشد.

 


مردم امروز در یوم الله 22 بهمن ماه، با آرمان های انقلاب، میثاقی دوباره بستند و ولایتمداریشان را به رخ جهانیان کشیدند.

 


 

کد خبر 1026089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha