مسابقات بازی های بومی و محلی ویژه بانوان فعال مسجدی و بسیجی در کلور برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت شهر کلور گفت: یک دوره مسابقه بازی های بومی و محلی با حضور فعالان خواهر این کانون و بسیج به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کلور برگزار شد.

«سید مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دوره مسابقه بازی های بومی و محلی با حضور فعالان خواهر کانون فرهنگی هنری بعثت و بسیج به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کلور برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت شهر کلور تصریح کرد: این بازی های محلی شامل «دوز»، «هفت سنگ»، «یاما» و سایر بازی ها بود که با مشارکت 25 نفر از بانوان مسجدی و بسیجی در سالن شهید اصلانی شهر کلور اجرا شد.

 

 

وی ادامه داد: این برنامه ورزشی و فرهنگی با مشارکت کانون فرهنگی هنری بعثت، پایگاه مقاومت بسیج کلور و اداره ورزش و جوانان این شهر به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد.

 

قریشی اذعان داشت: جوایزی از سوی کانون فرهنگی هنری بعثت و ورزش و جوانان نیز به برگزیدگان هر رشته اهدا شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: استقبال خواهران از این برنامه فرهنگی و ورزشی بسیار خوب بود و از همه دستگاه اجرایی شهر کلور که در برپایی این مسابقه مشارکت دارند تقدیر و تشکر دارم.

 

قریشی خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان سرمایه ها و آینده سازان این انقلاب هستند و ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای ایجاد شور و نشاط در بین این اقشار است.

 

کد خبر 1026105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha