هیچ چیز مانع ارادت مردم به انقلاب اسلامی نمی شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: با وجود شرایط خاص امسال بازهم مردم دارالعباده ارادت خود را به امام و انقلاب ثابت کردند.

«رضا پورشمسی» در حاشیه مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن و رژه خودرویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با قدردانی از حضور پرشور مردم گفت: هیچ چیز مانع شور و شوق و توجه مردم به انقلاب اسلامی نمی شود.

وی با بیان اینکه چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی نیز در تاریخ این نظام ماندگار شد، افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است که خوشبختانه مردم در این چهار دهه راه حفاظت از آن را به خوبی آموخته اند.

فرمانده سپاه الغدیر در استان یزد با اشاره به هدف والای انقلاب اسلامی در تحقق آرمان های الهی، گفت: پایه و اساس این انقلاب ایمان و انگیزه الهی بوده است.

به منظور گرامیداشت ۲۲ بهمن مردم دارالعباده ساعت ده صبح از میدان امام حسین، بلوار دانشجو، شهدای محراب، بلوار مدرس، میدان نماز، میدان آیت الله خاتمی، بلوار دهه فجر تا میدان امام رضا را به صورت رژه خودرویی طی کردند.

همچنین در شهرستان‌های استان یزد با همکاری مردم و مسئولان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رژه خودرویی و موتوری به بهترین نحو برگزار شد.

کد خبر 1026126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha