آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: این استقامت مردم باعث شده است که دیگر آمریکا همان آمریکای سال‌های پیش نباشد و رو به ذلالت و استیصال برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» امروز در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن که در سنگفرش ارک علیشاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت:حقیقتا انقلاب اسلامی با این حجم از تهاجمات، فتنه و دشمنی‌های متنوع در عرصه‌های مختلف زنده مانده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: همین زنده ماندن انقلاب یک معجزه است در حالی که انقلاب نه تنها زنده مانده بلکه پیشروی هم کرده است و با اینکه فراز و نشیب داشته ولی هیچگاه توقف نداشته است. 

وی با تاکید بر اینکه توحش و ناتوانی استکبار جهانی چهره واقعی آنها را نشان داده و به قول حاج قاسم شاخص‌های ابر قدرتی را از دست داده است، گفت: این استقامت مردم باعث شده است که دیگر آمریکا همان آمریکای سال‌های پیش نباشد و رو به ذلالت و استیصال برود.  

حاجی صادقی افزود: اگر توجه کنید خواهید دید که الان کنگره آمریکا، محل درگیری مشکلات آنهاست و حتی آمریکا در برگزاری یک مراسم تحلیف با مشکلاتی روبه‌رو بود و در کرونا هم شکست خورد و دیگر خواب کدخدایی را نمی‌تواند ببیند و به هیچ وجه فصلالخطاب برای هیچ چیز و هیچ کجا نیست.  

وی با تاکید بر اینکه آمریکا می‌خواست تا مردم به ناتوانی و ذلت و حقارت دچار شوند ولی الان خودشان اذعان دارند که انقلاب اسلامی خود آمریکا را تحقیر کرده است،تاکید کرد:دشمنی استکبار نیز عمدتا با انقلاب است چراکه خودشان بارها گفته‌اند که مشکل ما با انقلاب نیست بلکه انقلاب اسلامی است. 

حاجی‌صادقی با تأکید بر این‌که آمریکا با کشور ایران و انرژی هسته‌ای مشکل ندارد بلکه جنگ‌شان با دین و آرمان‌‌های انقلاب است، تصریح کرد: امروز ابهت پوشالی آمریکا فروریخته و راهبردهایش به شکست خورده است در حالیکه آنها فکر می‌کردند می‌توانند روحیه استقامت و استکبارستیزی را سرکوب کنند و ما را به تسلیم وادارند و در نهایت اراده خود را بر ما تحمیل کنند ولی مردم با جهاد اکبر جواب محکم به دشمن داد. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: پیش‌بینی آمریکا برای سال ۹۹ یک سالی پرچالش و براندازانه بود ولی الان اگر نگاهی به وضعیت خود آنها بکنند،خواهند دید که همه برنامه‌هایشان روی کشور خود اجرا شده است. 

وی خاطرنشان کرد: اکنون غربی‌ها هم اعلام می‌کنند که سراشیبی سقوط آمریکا سرعت بیشتری دارد در حالیکه در مقابل انقلاب، قلوب ملت‌ها و حتی دولت‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است، از این‌رو باید به خود بالید زیرا ملت کاری نکردنی را کرده‌اند. 

حاجی‌صادقی ادامه داد: این یک حقیقت است که مشکلاتی در زمینه اقتصاد، بیکاری، موضوعات فرهنگی داریم ولی آیا این مشکلات ناشی از مجاهدت در راه خدا مجاهدت و ایستادگی در مقابل با دشمنی‌هاست؟ آیا مشکلات معلول به عمل دین است و به خاطر این است که در برابر ظلم و ظالم ایستاده‌ایم؟ و یا  به خاطر فرمان‌برداری از ولایت است؟ 

وی ادامه داد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، نابسمانی‌های موجود کشوز به خاطر عمل به شریعت نیست بلکه به خاطر عمل نکردن به شریعت می‌باشد. مشکلات ما به خاطر این است که  فکر کنیم می‌توانیم با این دشمنان از راه مذاکره و گفت‌وگو به مردم وارد شویم و خدمت کنیم.

حاجی صادقی، افزود: ما هر جایی که به قدرت و توان خود توجه کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم. ما در صنایع نظامی و در نیروهای مسلح در اوج قدرتیم و دشمن در مقابل این پیشرفت  ناتوان است و دلیل آن تکیه بر توان خود می‌باشد. اگر تولید این موشک و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران نبود الان موشک دشمن بر سر ما فرود می‌آمد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: قطعا هر جا که به توان خود تکیه کرده و از رهبر معظم تبعیت کرده و شعار ما می‌توانیم را عملی می‌کنیم می‌توان پهباد آمریکایی را بزنیم و آنها هیچ کاری نتوانند بکنند. 

وی افزود: هیچ دشمنی برای دشمن خود دلسوزی نمی‌کند و کارش همیشه دشمنی است و امروز آمریکا هم همان شیطان بزرگ است و می‌داند انقلاب می‌خواهد غده سرطانی استکبار را جمع کند.  

کد خبر 1026108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha