پاسداری غیرمحافظه کارانه از انقلاب رسالت سپاه است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه در امر پاسداری از انقلاب رسالت محور بوده و پاسداری غیر محافظه کارانه و پیش رونده از انقلاب اسلامی از رسالت آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حاج صادقی» امروز در جمع پاسداران سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: سپاه در امر پاسداری از انقلاب رسالت محور بوده و پاسداری غیر محافظه کارانه و پیش رونده از انقلاب اسلامی از رسالت آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وظیفه ما این است که از جان مایه بگذاریم تا انقلاب و نظام پا بر جا بماند و تا به امروز کارنامه سپاه درخشان بوده است و باید در ادامه نیز با قوت به رسالتمان عمل کنیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مادامی که امام و مردم در یک مسیر باشند، هیچ عاملی موجب لرزش انقلاب نخواهد شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: در طول تاریخ اسلام سکوت علیه طاغوت حکم فرما بوده ولی در زمان انقلاب این سکوت شکسته شد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دستآوردهای فراوانی داشته است که یکی از آن ها استقرار نظام ولایی بود و برجسته ترین هدف انقلاب اسلامی رساندن انسان خاکی به انسان والا است.

 

کد خبر 1025892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha