جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد شهدای دستمالچی تبریز برگزار شد

مراسم جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اعضای کانون و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مسجد شهدای دستمالچی تبریز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم جشن پیروزی چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی در پایگاه مقاومت مسجد شهدای دستمالچی تبریز باحضور جانشین محترم حوزه عمار آقای جهاندار و بسیجیان و اعضای کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

علی جهاندار در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: باید از الگوهایی که پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) از اسلام راستین برای ما ارائه نموده اند، تأسی نموده و از آن پیروی کنیم،همچنان که باید از آرمان های انقلاب اسلامی که مردم ایران، برای آن به پا خاستند دفاع کرده و بدان پایبند باشیم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در تاریخ جهان است،افزود: امروز کشور به آنچنان عزت و اقتداری دست یافته که ایران حرفی برای گفتن دارد و این در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران، بنیانگذار آن و مقام معظم رهبری به وجود آمده و استمرار یافته است.

جانشین حوزه عمار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که لازمه‌ی رسیدن به آرمان بزرگ انقلاب یعنی «تشکیل تمدن نوین اسلامی» و دفاع از نظام اسلامی در برابر توطئه‌ها را «حرکت انقلابی و جهادی» برشمردند؛ گفت: تمدن نوین اسلامی پس از خودسازی، جامعه‌پردازی و شکل‌گیری مجموعه آرمان انقلاب اسلامی و مهیا شدن برای طلوع خورشید عظمی(ارواحنا فداه) ایجاد می‌شود.

جهاندار در ادامه با ادای دین و احترام به روح مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شهداء و آرزوی توفیق الهی برای مقام عظمای ولایت،خاطرنشان کرد: این وظیفه و رسالت جوانان دهه ی پیروزی انقلاب است که آرمان ها و ضرورت های انقلاب را برای جوانان نسل حاضر تشریح نموده و توضیح دهند.

 

 

کد خبر 1026180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha