رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن برگزار شد

همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حرکت نمادین موتوری و خودرویی با شرکت خودجوش اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ جشن مردمی اقشار مختلف مردم شهرهای ۲۱ گانه آذربایجان شرقی امسال به علت شرایط کرونایی به شیوه ای متفاوت برگزار شد.

امروز مردم آذربایجان شرقی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا با خودروها، موتورسیکلت ها و دوچرخه هایشان در جشن انقلاب شرکت کردند و در فضای باز مرکز شهر تجمع کردند تا تجدید میثاقی دوباره با امام و شهدا بسته باشند.

پیاده راه ارک تبریز، امروز در چهل و دومین سالگرد طلوع انقلاب، میعادگاه کسانی بود که با خودروهایشان و به شکل خانوادگی برای بزرگداشت بنیان گذاری نظام اسلامی به سمت آن حرکت کردند. شرکت کنندگان در رژه خودرویی و موتوری جشن ۲۲ بهمن در آذربایجان شرقی، وسایل نقلیه خود را به گل و کاغذ نوشته هایی با مضمون شعارهای انقلابی مزین کرده اند. 

هم اکنون مردم مناطق مختلف تبریز از قبیل جاده ائل گولی، شهرک باغمیشه و مناطق مرکزی در حال برگزاری رژه خودرویی برای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

این آیین با وجود تفاوت آن با سال های گذشته، حضور همیشگی و پرشور مردمی را نشان داد که با وجود سختی ها و محدودیت های بهداشتی و اجتماعی، بازهم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را تنها پناهگاه و آرمانی برای تعالی جامعه خود میدانند و به آن می بالند.

پرچم های سه رنگ ایران بر فراز خودروهای مردم آذربایجان شرقی در رژه یوم الله ۲۲ بهمن خودنمایی می کند و سرودهای انقلاب فضای تبریز ک دیگر شهرهای استان را شورانگیز کرده بود.

۲۲ بهمن امسال نیز با وجود سختی ها، فراز و نشیب ها و مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی، تحریم های خارجی و شیوع بیماری کرونا، همانند سالهای گذشته با شور و نشاطی وصف نشدنی برگزار شد.

حضور آحاد مردم در ۲۲ بهمن به عنوان روز ملی و سرآغاز شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشان داد که در سخت ترین روزها، می توان حافظ آرمان های متعالی انقلاب اسلامی بود و رهرو رهبری و ولایت و نظام اسلامی بود

کد خبر 1026104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha