مسابقات تیراندازی با کمان سپاه الیگودرز برگزار شد

مسابقات تیراندازی با کمان سپاه الیگودرز در چهار رده سنی بانوان به صورت انفرادی و تیمی بین پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سطح شهرستان الیگودرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقه تیراندازی باکمان درسالن(۹دی) سپاه الیگودرز در چهار رده سنی بانوان به صورت انفرادی و تیمی با رعایت پروتکل های بهداشتی بین پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سطح شهرستان الیگودرز و به میزبانی پایگاه استعدادیابی تیراندازی با کمان حوزه حضرت زهرا(س) برگزار شد.

 

این دوره از مسابقات تیراندازی با کمان با داوری سیده فاطمه موسوی  داور فدراسیون تیراندازی باکمان کشوری و سیده مریم موسوی داور پایگاه استعدادیابی تیراندازی با کمان استان در الیگودرز برگزار شد.

 

نفرات اول تا سوم بخش نونهالان (الناز شهوازی از پایگاه کوثر،یاسمن درویشی از پایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) و حنانه مهدور از پایگاه کوثر) اعلام شده اند.

 

نفرات اول تا سوم بخش نوجوانان نیز (سیده نرگس طحامی از پایگاه مهدیه، یاسمن کریمی از پایگاه مهدیه و فاطمه قادری از پایگاه مهدیه) معرفی شدند.

 

گفتنی است، نفرات اول تا سوم جوانان (فاطمه میر از پایگاه حجاب، سیده هدیه حسینی از پایگاه استعدادیابی حوزه حضرت زهرا(س) و مریم حسینوند از پایگاه نرجس خاتون) هستند.

 

در بخش بزرگسالان نیز(زهره نوروزی از بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شیشه، سمیه جاپلقی از بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شیشه و مینا باقری از پایگاه کوثر) به عنوان نفرات اول تا سوم اعلام شدند.

 

پایگاه کوثر، پایگاه مهدیه و پایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) نیز در این دوره به عنوان رتبه های اول تا سوم تیمی اعلام شده است.

 

در این دوره از مسابقات تیراندازی با کمان در الیگودرز کاپ اخلاق به اعظم احمدی ازپایگاه مهدیه الیگودرز اعطا شد.

 

بنا بر این گزارش، یک دوره مسابقه تیراندازی با کمان نیز در سه بخش کمان(ریکرو، امپوند، سنتی) به میزبانی شهرستان بروجرد بین تیم های(خرم آباد، ازنا، دورود، بروجرد، الیگودرز) در دو بخش بانوان و آقایان به صورت انفرای وتیمی برگزار شد.

 

در این مسابقه قهرمانی استانی تیم تیراندازی با کمان پایگاه استعدادیابی سپاه الیگودرز خوش درخشید.

 

بانوان و آقایان مقام آور درسه بخش کمان مقام اول تیراندازی باکمان سنتی بانوان سیده فاطمه موسوی ازالیگودرز، مقام آوران اول وسوم تیراندازی با کمان ریکرو بانوان (مریم حسینوند ازالیگودرز، آیدا سرلک ازالیگودرز، مقام آوران تیراندازی با کمان کامپوند بانوان(فاطمه میر و سیده هدیه حسینی) معرفی شدند.

 

مقام آور تیراندازی با کمان ریکرو بخش آقایان هادی آذر خوش از الیگودرز و مقام آوران تیراندازی با کمان ریکرو جوانان دختر، نگین ملکی  از الیگودرز به مربی گری سیده فاطمه موسوی اعلام شده است و تیم اول تیم پایگاه استعدادیابی تیراندازی باکمان سپاه الیگودرز انتخاب شد.

 

 

کد خبر 1026148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha