سعادت و بهروزی انسانها در مطالعه کتاب است

حجت الاسلام نیک بین گفت: سعادت و بهروزی انسانها در گرو کتاب‌هایی است که مطالعه می کند و این مولفه در کنار دوستان خوب، آینده ای همراه با سعادت و موفقیت را برای هر شخص به همراه می آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خلیل آباد، حجت الاسلام «محمد جواد نیک بین» در آیین افتتاح کتابخانه های عمومی عمیدالملک کندری شهر کندر خلیل آباد و کتابخانه خیر ساز مرحوم حاج غلامرضا داوودی بردسکن، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  گفت: سعادت و بهروزی انسانها در گرو کتاب‌هایی است که مطالعه می کند و این مولفه در کنار دوستان خوب، آینده ای همراه با سعادت و موفقیت را برای هر شخص به همراه می آورد.
 

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با افتتاح کتابخانه و برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب بهترین اتفاق ممکن را انجام می دهند و افتتاح کتابخانه عمومی نیز در منطقه ترشیز کهن  آینده ای بسیار خوب و همراه با آگاهی و دانایی را برای جوانان این منطقه رقم خواهد زد.

 

حجت الاسلام محمد جواد نیک بین نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی مرحوم حاج غلامرضا داودی بردسکن نیز ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با بزرگداشت یاد و نام امام راحل(ره) گفت: امام راحل(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، نقشه زندگی مردم ایران و جهان را تغییر داد و در حالی که در جهان یک ابرقدرت برای همه مردم نقشه می ریخت، امام این نقشه را عوض کرد و قوانین خدا و قرآن را به عنوان نقشه و مسیر زندگی به مردم جهان نشان داد.

 

 وی  کتاب و دوست خوب را دو مولفه آینده خوب و درخشان در زندگی انسان دانست وادامه داد: وصیت نامه امام، بهترین‌کتاب و امام رفیق و دوست خوبی بود که توانست نقشه راه زندگی را به مردم نشان دهد و زندگی های جاویدانی مانند زندگی شهدا را ایجاد کند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی در سال جاری اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی رقم خورده است و بودجه فرهنگی کشور بیش از سه برابر افزایش داشته است.

 

شایان ذکر است کتابخانه عمومی عمیدالملک کندری شهر کندر در شهرستان خلیل آباد با زیر بنای ۲۹۷ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر بر ۹ میلیارد ریال و تجهیزات کتابخوانی ورزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز به کار کرد.

 

همچنین کتابخانه عمومی مرحوم حاج غلامرضا داوودی نیز با اهدای زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳۵۰ متر مربع از طرف شهرد

کد خبر 1026151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha