ظرفیت های موجود در شهرستان اندیمشک در جهت اشتغال و تولید به‌کارگیری شوند

خون میرزایی بر لزوم استفاده از ظرفیت کانال های آبرسان اندیمشک تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت های موجود در این شهرستان در جهت اشتغال و تولید به‌کارگیری شوند تا بتوانیم آنها را به سایر ظرفیت های موجود اضافه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «نبی الله خون میرزایی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۲ بهمن) در آئین آغاز عملیات عمرانی بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در اندیمشک، ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: خرسند هستیم که این پروژه پس از سال ها بلاتکلیفی و کندی کار به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس سازمان شیلات کشور افزود: فتح بابی که در پرورش ماهیان سردآبی به شکل وسیع در شهرستان اندیمشک صورت می گیرد باید حلقه اتصال سایر فعالیت های آبزی پروری ماهیان سردآبی در این شهرستان باشد.

 

وی اذعان کرد: این آمادگی در استان خوزستان وجود دارد که یک مدلی از طرح های پرورش ماهیان سردآبی خرد و کوچک در شهرستان اندیمشک و مناطقی که آب دمای مناسبی دارد، به صورت پایلوت اقدامی صورت گیرد تا قابل ترویج در مشاغل خرد خانگی باشد.

 

خون میرزایی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت کانال های آبرسان شهرستان اندیمشک تصریح کرد: باید ظرفیت های موجود در شهرستان اندیمشک در جهت اشتغال و تولید به‌کارگیری شوند تا بتوانیم آنها را به سایر ظرفیت های موجود اضافه کنیم.

 

کد خبر 1026153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha