انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر کتاب، آگاهی و دانایی است

حجت الاسلام سبزیان گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مبتنی بر کتاب و آگاهی و دانایی است و امیدواریم افتتاح این دو کتابخانه برای مردم این دو منطقه همراه با برکت باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خلیل آباد، حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» در آیین افتتاح کتابخانه های عمومی عمیدالملک کندری شهر کندر خلیل آباد و کتابخانه خیر ساز مرحوم حاج غلامرضا داوودی بردسکن، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال برای اولین بار در تاریخ این منطقه در سالروز پیروزی انقلاب هدیه ای بسیار ارزشمند و فرهنگی به مردم منطقه ترشیز کهن در خلیل اباد و بردسکن تقدیم می شود.
 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مبتنی بر کتاب و آگاهی و دانایی عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم افتتاح این کتابخانه برای مردم منطقه ترشیز کهن همراه با برکت باشد و در آینده ای نزدیک شاهد افتخار آفرینی کسانی باشیم که از این کتابخانه آگاهی و دانش و علم آموزی را  آغاز کرده‌اند.

 

وی در مراسم افتتاحیه کتابخانه مرحوم حاج غلامرضا داودی در شهرستان بردسکن  نیز با تقدیر از محمد حسین داودی خیریه نیک اندیش کتابخانه ساز استان گفت: همت و نیت خیر خیران بزرگ اندیش آستان باعث تحقق فرمایش معیار و معمار کبیر انقلاب است که فرمودند سربازان و یاوران انقلاب در گهواره ها هستند.

 

حجت الاسام سبزیان اظهار داشت: این فرمایش امام در طول تاریخ ساری و جاری است و همواره کتابخانه‌های عمومی جایگاه پرورش و تربیت سربازان و یاوران انقلاب هستند.

 

وی از کتابخانه‌های عمومی به عنوان فرهنگسرای اجتماعی یاد کرد و تاکید کرد: افزایش بودجه فرهنگی کشور در بودجه سال آینده نویدبخش اتفاقات خوب فرهنگی در کشور است و امیدواریم در آینده با ایجاد کتابخانه های عمومی بیشتر با مشارکت خیران شاهد پرورش و تحویل بزرگان و عالمان و نخبگان از کتابخانه‌های عمومی به جامعه اسلامی باشیم.

 

کد خبر 1026154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha