با حمایت از سرمایه‌گذاران، خوزستان به جایگاه واقعی خود می‌رسد

موسوی با بیان اینکه خوزستان در کنار عراق و کشورهای خلیج فارس بوده و به لحاظ زیرساخت‌های استانی برخوردار است گفت: باید حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران صورت گیرد تا استان خوزستان بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سید حکمت‌الله موسوی» شامگاه (چهارشنبه ۲۲ بهمن) در آئین افتتاح هتل بزرگ شهرستان اندیمشک که با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد اظهار کرد: این هتل با هشت هزار و ۴۰۰ متر زیربنا در مجموعه‌های اقامتی، پذیرایی، هتل و سفره‌خانه‌های سنتی و به شکل مطلوبی به بهره‌برداری رسیده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان اندیمشک، مجموعه هتل بزرگ می‌تواند در ورودی استان خوزستان، میزبانی مناسبی را برای میهمانان این استان داشته باشد.

 

وی با اشاره به نیازمندی‌های زیرساختی در حوزه گردشگری اذعان کرد: مراکز اقامتی با کیفیت در دستور کار دولت و وزارت میراث فرهنگی هستند.

 

موسوی با بیان اینکه استان خوزستان در کنار عراق و کشورهای خلیج فارس است و زیرساخت‌های اساسی را دارد تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاران دیگر هم با حمایت مجموعه‌های مدیریتی و حمایتی بانک‌ها و موسسات مربوطه بتوانند جهت احداث مجموعه‌هایی مانند هتل بزرگ اندیمشک در مناطقی که پتانسیل‌های مورد نیاز را دارند، وارد عمل شوند تا استان خوزستان بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

 

کد خبر 1026177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha