توسل  به امامان  معصوم  هیچ  نوع  تمسک ‌به غیر  خدا نیست

حجت الاسلام جاسمی، گفت: توسل به امامان معصوم هیچ نوع تمسک ‌به غیر خدا نیست بلکه مسیر بهتر رسیدم و محکم رسیدن به تقرب الهی است .

حجت الاسلام سید جواد جاسمی  رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۱ کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: وساطت  و دعا و استغفار خواستن از سوی خدا شرک‌بود  خداوند  ایه استغفار را نازل نمی کرد سوره منافقون ایه  ۵  خود گواه  بارزی از شفاعت پیامبر اکرم  است  لذا  توسل  به امامان  معصوم  هیچ  نوع  تمسک ‌به غیر  خدا نیست  بلکه مسیر  بهتر رسیدم و محکم  رسیدن  به تقرب الهی است .

 

وی خاطر نشان کرد:  ائمه اطهار  (ع) در انجام ‌کارها به حضرت زهرا متوسل می شدند  و قسم ‌دادن هر امامی به  مادرشان‌حضرت زهرا بخاطر  علاقه  فراوان و ارادت خاص بوده ‌ حضرت زهرا یک حقیقت عرشی است  که تا زمین جلوه های مختلفی به نام علی  ، حسن،حسین  سجاد  و ...تجلی کرده  است .

 

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۱ کرمانشاه با بیان به اینکه ائمه اطهار  به حضرت زهرا  متوسل  می شدند  ، افزود:  دلیل اینکه  ائمه اطهار  به حضرت زهرا  متوسل  می شدند  بخاطر  این است  که ما در روی زمیح  با شخصیت های  مختلفی  روبه رو می شویم  که ظهور  مادی   دارند  ولی حضرت زهرا  بجز ظهور مادی اتصال شان به عرش الهی  است  و خداوند  این لطف  را در متن زندگی ماها اورده و غفلت از این نور مقدس جدای از این که  به ایشان جفا کرده ایم و از فیوضات این‌کوثر  امامت مخروم می شویم.

 

حجت الاسلام جاسمی در پایان گفت: اگر ما بتوانیم  با حضرت زهرا انس بگیریم  راه عالم فرشتگان به قلب  ما باز می‌شود  وسوسه های  شیطان را درک می کنیم و می فهیم  چگونه با آنها مقابله کنیم  و می فهمیم شیطان چه افکاری  رو به ما تحمیل می کند.

کد خبر 1026186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha