اولین جشنواره داستان کوتاه «قصه خانواده من» برگزار می شود

مسئول کانون کتاب و کتابخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه اولین جشنواره داستان کوتاه «قصه خانواده من» برگزار می شود، گفت: کودکان و نوجوانان از ۲۵ بهمن تا ۷ اسفند مهلت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

«محمدحسین فروتنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون خادمیاران کتاب و کتابخوانی و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی خراسان جنوبی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نظر دارد تا جشنواره کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان برگزار کند.

 

مسئول کانون کتاب و کتابخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان ‌جنوبی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره داستان کوتاه با عنوان «قصه خانواده من» گفت: این جشنواره برای رده سنی کودکان (۸ تا ۱۲ سال) و نوجوانان (۱۳ تا ۱۸ سال) برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به صورت فایل Word و همراه با مشخصات کامل متقاضی به نشانی صفحه شبکه اجتماعی به نشانی my family story@ ارسال کنند.

 

فروتنی با بیان اینکه آثار فاقد مشخصات در مسابقه شرکت داده نمی‌شوند، افزود: ارائه تصویر کارت ملی الزامی است و آثار ارسالی نباید قبلاً چاپ و یا در مسابقه دیگری شرکت داده باشد و آثار برگزیده با ذکر نام اثر و نویسنده در کتاب مجازی «قصه خانواده من» منتشر می‌شود.

 

مسئول کانون کتاب و کتابخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان ‌جنوبی به زمان شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: مهلت ارسال آثار از 25 بهمن تا ٧ اسفند سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر است و 21 اسفندماه همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) نفرات برگزیده اعلام می‌شوند.

 

وی در پایان بیان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 02188712839، 02188554018 و 09224265689 تماس بگیرند.

کد خبر 1026215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha