نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون «الزهرا (س)» تولید شد

حضوری گفت: نماهنگ سرود «ایران افتخار من» با اجرای بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم تولید شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: بزرگداشت این ایام در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های به وجود آمده نسبت به سال های گذشته به گونه ای دیگر انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، با اشاره به اینکه به همت بچه های مسجد اقدام به تولید نماهنگ «ایران افتخار من» ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کردیم، افزود: این نماهنگ به همت مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تهیه و تولید شده است.

 

وی با اشاره به اینکه محتوای این نماهنگ سرود در مورد ایران و انقلاب اسلامی است، بیان کرد: بچه های مسجد این اثر را به روح پرفتوح خلبان «شهید ابوالفضل اسدزاده» که تاریخ شهادت وی 22 بهمن سال 64 و در جریان عملیات برون مرزی «والفجر هشت» بوده است، تقدیم کرده اند.

 

حضوری با اشاره به اینکه زمان این نماهنگ حدود سه دقیقه است، عنوان کرد: نماهنگ سرود «ایران افتخار من» همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه به صورت گسترده در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این نماهنگ به تهیه کنندگی «محمد حسین هنرمند» و کارگردانی «محمدرضا سبوئی» تولید شده است، خاطرنشان کرد: این نماهنگ توسط گروه سرود «الکوثر» و با اجرای «علیرضا اعظمی»، «عارف حیدری»، «امیرحسین سراجی»، «امیرحسین معصومی»، «امیرحسین شیرزادی» و «سعید صحرائیان» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان از تلاش بچه های مسجد و گروه سرود «الکوثر» برای تولید نماهنگ سرود «ایران افتخار من» قدردانی کرد.

 

به گزارش شبستان، نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در قالب رواق «هنر» در طرح ملی «ایران قوی» تهیه و تولید شده است.

کد خبر 1026221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha