۳۹۳ فقره کمک هزینه جهیزیه به فرزندان مددجویان زنجانی اهدا شده است

به گفته صفری از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۳فقره کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با اعتباری بیش از ۵ میلیارد و۴۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی و کمک به ترویج ازدواج آسان در جامعه است.

 

هدایت صفری گفت: یکی از اهداف این نهاد ترویج وگسترش فرهنگ ازدواج آسان وکم هزینه است. ودر همین راستا با اهدای جهیزیه وپرداخت کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل های حمایتی وهم افزایی خیریه ها وتشکل های همسو با این نهاد ومردم فهیم ، خیر و نیکوکار استان این سنت الهی گسترش یافته وموجبات توسعه فرهنگ انفاق وتقویت تحکیم بنیان نهاد خانواده می شود .

 

وی با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر و مفید باشد اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه هدیه ازدواج از اقدامات حمایتی کمیته امداد به منظور کمک به ترویج ازدواج آسان وبهنگام در تشکیل کانون گرم خانواده است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: در کنار پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد، خدمات مشاوره‌ای نیز باهدف تحکیم خانواده و آشنایی با سبک زندگی اسلامی، در جهت تقویت باورهای دینی، آیین همسرداری و فرزند پروری نیز برای زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان اهدا ۵۰ مورد کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان را یکی از برنامه های حمایتی این نهاد در دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد و افزود: هشت سری جهیزیه امروز در شهرستان زنجان با هم افزایی مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) با اعتباری 110 میلیون تومان تهیه و با حفظ عزت نفس وکرامت انسانی تحویل نوعروسان می شود.

 

به گفته صفری از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۳فقره کمک هزینه جهیزیه نوعروسان وهدیه ازدواج فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با اعتباری بیش از 5 میلیارد و۴۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

 

کد خبر 1026229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha