توزیع لوازم التحریر و  کمک اجاره خانه به نیازمندان با همت کانون امام هادی (ع)همدان

بیات گفت: با کمک خیران و اعضای کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) لوازم التحریر و ۹۰ بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند منطقه رسالت همدان توزیع شد.

«زهرا بیات» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توزیع لوازم التحریر شامل کیف ، دفتر و خودکار و همجنین 90 بسته حمایتی شامل گوشت و برنج با کمک خیران و نیازمندان منطقه توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) استان همدان افزود: توزیع 32 کارت هدیه ، توزیع 450 بن خرید نان، تهیه 5 موبایل و اهدا آن بین دانش آموزان نیازمند، اهدا کمک اجاره خانه هر کدام به مبلغ 250 هزار تومان  به 10 خانوار نیازمند، دیدار با خانواده شهدا از دیگر فعالیت های اجرای کانون است.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی ، برگزاری جشن دهه مبارک فجر و آذین بندی مسجد، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با دو خانواده شهید در منطقه رسالت از دیگر فعالیت های انجام شده است.

 

وی ادامه داد:  چهل و دومین جشن انقلاب  اسلامی فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت است که بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

 

 بیات، بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اعضای کانون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت:  با توجه به شرایط موجود برخی از  برنامه های دهه فجر کانون به صورت مجازی با رعایت مسایل بهداشتی برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال برنامه های متنوع فرهنگی از سوی  کانون و مسجد بلال حبشی در کوی رسالت همدان اجرا شد.

 

 

 

کد خبر 1026231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha