تشکیل ۸۰۱ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف در شهر صدرا

حسنی گفت: از خرداد تا دی ۹۹ بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی در شهر صدرا به عمل آمده و ۸۰۱ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی حسنی»، امروز (پنج شنبه 23 بهمن) از برخورد نمایندگی بازرسی اتاق اصناف در صدرا با متخلفان خبر داد و به خبرنگاران گفت: از خرداد تا دی 99 بیش از چهار هزار و 500 بازرسی از واحدهای صنفی در شهر صدرا به عمل آمده است.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس ادامه داد: در پی ارسال گزارش در مورد تخلف این واحدهای صنفی در صدرا و با هماهنگی با بازرسی اتاق اصناف و دفتر این نمایندگی در شهر صدرا این بازرسی ها به انجام رسید و ۸۰۱ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این پرونده ها نیز بیش از ۱۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است و برای تسریع رسیدگی به این پرونده ها، هفته ای یک بار قاضی کشیک تعزیرات حکومتی در شهر صدرا حضور پیدا می کند.

حسنی همچنین با اشاره به تخلف ۹۴۷ میلیون ریالی میوه فروشان طی ۲۰ روز بیان کرد: از ابتدای بهمن جاری نیز  ۹۴۷ میلیون ریال برای میوه فروشان فارس پرونده تخلف تشکیل شده است که بیشترین تخلف این واحدها عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و گرانفروشی بوده است.

وی اعلام کرد: شهروندان می توانند تخلفات اصناف را با  تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت فارس و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ ستاد خبری اتاق اصناف شیراز گزارش دهند.

کد خبر 1026258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha