وبینار «صلح عادلانه، جبهه مقاومت و شهید سلیمانی» برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح گفت: در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وب نشست «صلح عادلانه، جبهه مقاومت و شهید سلیمانی» را برگزار می‌ شود.

«سید علی ساداتی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعیت ندای صلح، چهارمین نشست شنبه های صلح پژوهی را با موضوع «صلح عادلانه، جبهه مقاومت و شهید سلیمانی» به صورت وبینار برگزار می‌کند.

 

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح افزود: این وبینار، روز شنبه، ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۸ به صورت مجازی از طریق صفحه اینستاگرامی جمعیت ندای صلح به نشانی cfpp.ir@ برگزار خواهد شد.

 

ساداتی نژاد افزود: این وبینار با هدف بررسی نقش شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم و برقراری صلح عادلانه و با سخنرانی دکتر احمد زارعان، استادیار و مدیر مرکز مطالعات منطقه‌ای و بین‌الملل دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

 

دبیر نشست های علمی جمعیت ندای صلح تصریح کرد: بیش از یک سال از شهادت سردار سلیمانی سپری می‌شود و همگان به نقش‌آفرینی محوری و راهبردی او در مبارزه با تروریسم اذعان دارند. شهید سلیمانی نقش مهمی در توسعه صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی داشت. نقش‌آفرینی‌های شهید سلیمانی در جبهه‌های مختلف نبرد با تروریسم، ایشان را به مرکز جبهه مقاومت تبدیل کرده بود.

 

جمعیت ندای صلح، تشکلی است که از بهمن ‌ماه ۱۳۹۷ فعالیت خود را در حوزه صلح‌پژوهی اسلامی با هدف کمک به ترویج ارزش ‌های صلح واقعی و حقیقی در جهان آغاز کرده است./

کد خبر 1026260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha