۳۰۰ منزل در ملاشیه سنددار می شوند

جمشیدی با بیان اینکه اکثر منازل ملاشیه به صورت قول نامه ای هستند گفت: در فاز اول اجرای سنددار کردن منازل این منطقه ۳۰۰ منزل در دستورکار قرار دارند اما عمده مشکل اجرای این طرح تغییر کاربری زمین های کشاورزی و زمین های تصرفی است.

«زهرا جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی ملاشیه پس از اینکه مدت زمان طولانی به دلایل مختلف با تعطیلی همراه بود پس از آغاز به کار تمرکز فعالیت های خود را بر سنددار کردن منازل این منطقه کرده است.

 

مدیرعامل دفتر تسهیلگری و توسعه محلی ملاشیه با بیان اینکه اکثر منازل ملاشیه به صورت قول نامه ای هستند افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده برای سنددار کردن این منازل با دو مشکل مواجه هستیم اول تغییر کاربری زمین های کشاورزی و مورد دوم زمین های تصریفی که متعلق به دولت است.


وی اضافه کرد: برای سنددار کردن زمین های کشاورزی که شخصی هستند با مشکل کمتری مواجه هستیم اما عمده مشکل زمین های دولتی هستند که توسط برخی ساکنین در گذشته تصرف شده اند، بنابراین برای رفع این مشکل لازم است دولت براساس یک تدبیر ویژه ای این زمین ها را واگذار کند.

 

جمشیدی با اشاره به اینکه در فاز اول اجرای این پروژه 300 منزل  در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: امیدوار هستیم که این مشکل هرچه سریعتر رفع شود.

 

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که ما در ملاشیه با آن مواجه هستیم معضل وجود کودکان کار است که به دلیل مختلف در حال افزایش بوده که عمده دلایل آن مشکلات معیشتی است.

 

مدیرعامل دفتر تسهیلگری و توسعه محلی ملاشیه یاد آور شد: متاسفانه بر اساس یک تحقیق میدانی یمصدوبیست دانش آموز از یک مدرسه ساعات پس از درس را به جمع آوری ضایعات مشغول هستند و این یک تهدید بسیار بزرگ برای این منطقه است یکی از مهمترین اهداف این دفتر در سال جاری و آغاز سال جدید تمرکز روی ساماندهی برخی از کودکان کار خواهد بود.

 

کد خبر 1026287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha