منطقه اقتصادی پیام البرز نمونه شاخصی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ثناگومطلق با اشاره به اهمیت روند فعالیت اشتغالزایی و خودکفایی در منطقه اقتصادی پیام گفت: منطقه اقتصادی پیام البرز نمونه شاخصی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

« نادر ثناگومطلق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز از منطقه اقتصادی پیام البرز به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در جریان روند جریان اقتصادی نام برد و گفت: رشد و پیشرفت در عرصه اقتصادی با هدف اشتغالزایی و بهبود فعالیت های صادراتی و وارداتی در منطقه اقتصادی پیام حائز اهمیت است.

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام البرز افزود: منطقه اقتصادی پیام البرز با بهره مندی از شرایط ویژه اقتصادی توانسته است در سطح کشور نمونه شاخصی ای از روند جریان اقتصادی پویا با تکیه به چوانان باشد.

 

وی با اشاره به ضرورت حمایت از جوانان در عرصه تولید بیان کرد: منطقه اقتصادی پیام از جمله بخش های مهم صنعتی است که با همراهی و همکاری فعالان اقتصادی فعالیت های خود را رشد می دهد. 

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام البرز خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های مهم در منطقه اقتصادی پیام بهره مندی از وحدت و همدلی میان هر یک از نیروهای آن است که همین امر زمینه پویایی و رشد در تمامی بخش ها را فراهم کرده است.

 

 

 

 

کد خبر 1026302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha