نداشتن ضمانت اجرایی یکی از مشکلات در شورای فرهنگ عمومی است

حجت الاسلام مدرسی با اشاره به اهمیت ضمانت اجرایی در مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: نداشتن ضمانت اجرایی یکی از مشکلات در شورای فرهنگ عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام سیدمحمد کاظم مدرسی» صبح امروز در مراسم گردهمایی هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان یزد گفت: خوشبختانه شورای فرهنگ عمومی استان یزد دستاوردهای خوبی داشته است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان کرد: شورای انقلاب فرهنگی 17 زیرگروه دارد که یکی از آنها شورای فرهنگ عمومی است که معتقدیم باید هماهنگ با دیگر گروه ها باشند تا بتوان به هدف رسید.

وی بیان کرد: متاسفانه شورای فرهنگ عمومی ضمانت اجرایی ندارد که برای موفقیت آن باید بر اساس ضوابط اقدام کرد تا نتیجه بخش باشد.

حجت الاسلام مدرسی بیان کرد: برخی موضوعاتی چالش آفرین در کشور داریم که نگاه کلان نیاز دارد که حوزه موسیقی، حوزه های مربوط به بانوان، ورزش و ورزشگاه ها از جمله این موارد است که باید در سطح کلان و کشور به آنها توجه شود.

وی بیان کرد:  ما باید به سمت بستر سازی واگذاری برنامه های فرهنگی اسلامی به عامه مردم و گروه های فعال مذهبی و معتقد به انقلاب باشیم تا خروجی بیشتری داشته باشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: راه اندازی گروه های سرود و تواشیح به عنوان نمونه ای از این کارها است که می تواند تاثیرگذار باشد و بسیاری از جوانان و نوجوانان را به خود جذب کند.

 

کد خبر 1026322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha