تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با صدور اطلاعیه‌ای از حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزای شبستان در کردستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور اطلاعیه‌ای از حضور پرشور و حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

 

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

من لم‌یشکر المنعم المخلوقین، لم یشکر الخالق

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی برآمده از خواست و اراده مردم است که در گذرگاه‌های مختلف تاریخی، با پشتوانه عظیم مردمی خود، استوار و بالنده نقش آفرینی کرده و مسیر پر افتخار خود را با وجود دشمنی و دسیسه‌های فراوان با قدرت و اقتدار طی کرده است.

 

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی بود که با حضور پرشور و لحظه شناسی مردم با بصیرت زمین به وقوع پیوست.

 

مردم انقلابی استان کردستان علی رغم محدودیت‌های موجود حاصل از شیوع ویروس منحوس کرونا، با خلاقیت و بالندگی، صحنه‌هایی بدیع از آرمان گرایی و انقلابی گری خود را در گام دوم انقلاب خلق کردند و با رقم زدن ۲۲ بهمنی تماشایی و تبلور عینی شعار "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه و تبعیت از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم قهرمان سراسر استان که با درک درست و حضور در صحنه در عین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی منجر به خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی شد، تقدیر و تشکر کرده و مراتب سپاس و امتنان خود را از مردم همیشه در صحنه استان اعلام کرده و دوام توفیقات شما مردم فهیم و قدرشناس را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

کد خبر 1026327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha