از خانواده شهید رسانه ملی در کرمانشاه دلجویی شد

به مناسبت ایام الله دهه فجرفرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با هدف گرامیداشت یاد رهروان فاطمی با خانواده شهید احمد حجتی پور از شهدای رسانه ملی استان دیدار و دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،آرش امیری مدیر قرارگاه رسانه ای غرب، مدیر امور ایثارگران و فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر از ۴ خانواده شهید رسانه ملی دلجویی شد و ۴ ساختمان در صدا و سیما بنام این شهدای والا مقام نامگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد:تکریم از خانواده شهدا را وظیفه همه آحاد جامعه است زیرا شهدا در دفاع از ولایت و اسلام جان خود را ارزانی داشتند و خانواده‌های شهدا نیز به عنوان الگو‌های صبر و ایثار در جامعه ماندگار هستند .

 

 مدیر قرارگاه رسانه ای غرب، افزود: شهدا مایه افتخار کشور هستند و ماباید رهرو و پیرو راه آنها باشیم و اجازه ندهیم دشمنان خیال های خام خود را عملی کنند.

امیری تصریح کرد: شهید احمد حجتی پور متولد ۱۳۲۵ از مهندسان فنی سازمان صدا و سیما بود که بر اثر جراحات ناشی از حمله هوایی رژیم بعث عراق در کرمانشاه در هفتم آبان ۱۳۶۵ مجروح و در یازدهم همان ماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 1026331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha