هنرمند شیروانی رتبه دوم بخش پوستر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را کسب کرد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: «سروش حیدری» هنرمند شیروانی رتبه دوم "مسابقه پوستر" سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برای طراحی پوستر نمایش "شاه شکار" کسب کرد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: این هنرمند شیروانی متولد سال 64 و فارغ التحصیل کارشناس ارشد گرافیک از دانشگاه مشهد بوده و تاکنون موفق به کسب بسیاری از مقام های استانی و کشوری در این زمینه شده است.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان عنوان کرد: این هنرمند شیروانی اینک 10 سال است در طراحی گرافیک فعالیت دارد و هشت سال به صورت حرفه ای پوستر تئاتر کار می کند.

 

«سروش حیدری» این هنرمند شیروانی هم  ضمن ابراز علاقه و موفقیت های خود در این خصوص اظهار داشت: تاکنون موفقیت های بسیاری کسب کرده ام که نمونه آن جایزه اول جشنواره بین المللی ضامن آهو در بندرعباس، کسب دو بار مقام در نمایشگاه بین المللی خارج از کشور، جشنواره خراسان شمالی و خراسان رضوی و غیره است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کسب موفقیت هایم در این زمینه از خانواده ام که حامی بنده بودند، گروه تئاتر مروارید و ذکریا شیرمحمدزاده فعال عرصه تئاتر این شهرستان تشکر می کنم.

 

سی ‌و نهمین جشنواره تئاتر فجر که کار خود را از یازدهم بهمن ماه آغاز کرده بود دوشنبه شب ( ۲۰ بهمن‌ماه) با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار وحدت به ایستگاه پایانی خود رسید.

 

 

کد خبر 1026340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha