نگرش های دینی در محتوای فضای مجازی  مورد توجه قرار گیرد

قاسم نژاد بابیان اینکه با توجه به تهاجمات فرهنگی از ظرفیت فضای مجازی در مقابله با جنگ نرم بهره گرفته شود گفت: نگرش های دینی در محتوای فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم نژاد» امروز (پنج شنبه، ۲۳ بهمن ) در آیین افتتاحیه دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت اظهار کرد: از فضای مجازی می توان در حوزه های مختلف بهره گرفت.‌

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بابیان اینکه نگرش ها و باورهای دینی بایستی در تولید محتوای فضای مجازی با توجه به تهاجمات فرهنگی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد گفت: حضور بسیج در هر عرصه ای بسیار تاثیر گذار بود و در این عرصه نیز در تولید محتوا نگرشی جدیدی ایجاد می کند.‌

 


وی اذعان کرد: در فضای مجازی و رسانه‌ای یک عمومیتی است که با نگاه سلبی به مسئولان تولید محتوا می‌شود که در کلیت به ما ضربه می‌زند.

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان تصریح کرد: ورود بسیج به این عرصه می‌تواند بسیاری از مسائل تهمت و افترا را برطرف کند.

 



وی افزود: شیوع کرونا در یک سال اخیر بر همه حوزه‌ها تاثیر داشته و در این بحران استفاده از رسانه و تولید محتوا در فضای مجازی انجام فعالیت های روزمره افزایش یافته است.

 



قاسم نژاد با اشاره به اینکه مهاجرت و تغییر کاربری اراضی یک معضل اساسی در گیلان است، خاطرنشان ساخت: در بسیاری از مناطق روستایی تعداد غیربومیان از بومیان منطقه بیشتر شده و این بسیار نگران کننده است.


کد خبر 1026346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha