نا امید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب گناه نابخشودنی است

حجت الاسلام علیزاده در مراسم جشن انقلاب گفت: نا امید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب گناه نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، حجت الاسلام «ستار علیزاده» در مراسم جشن پیروزی انقلاب که روز گذشته در مسجد محمد رسول الله (صلی الله علیه) آستارا برگزار شد گفت: انقلاب با تکیه بر فرهنگ نبوی و علوی منشا تغییرات و تحولات بزرگی در عصر کنونی شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: بزرگترین لطف و عنایت و نعمت خداوند و مظهر و نتیجه تلاش انبیای و ائمه معصومین و فقها در انقلاب اسلامی متجلی شد.

 

وی اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران، مایه امید آزادی خواهان و مظلومان جهان و غلبه حقیقی بر همه جریان ظلم و ستم و استکبار جهانی شد.

 

علیزاده گفت: 22 بهمن، عید بین المللی برای آزاد اندیشان به ویژه مسلمانان و عزای بین المللی برای جریان استکباری است.

 

وی اظهار کرد: روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز عظمت و اقتدار جبهه انقلاب و  رو به ثمر نشستن تفکرات نورانی ائمه معصومین و اوج بصیرت و اقتدار ملت بزرگ ایران است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: دهه فجر، زمان به رخ کشیدن مسئله وحدت بین مسلمانان و اوج ارادت مردم ایران اسلامی به حقانیت اسلام و  قرآن و جریانی که توسط ائمه معصومین به یادگار مانده است محسوب می شود.

 

وی تاکید کرد: حضور مردم در جشن 22 بهمن به معنای اعلام وفاداری و حمایت از مسئولان انقلابی و مومن است که تمام همتشان برافراشتن پرچم اهل بیت و آموزه های اسلامی است.

 

علیزاده یادآور شد: حضور مردم در جشن های انقلاب تذکری به مسئولان است که همانطور که مردم در همه صحنه های مورد نیاز کشور حاضرند مسئولان هم در خط مقدم تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی و توسعه معنویت و رفاه برای مردم جامعه باشند.

 

وی پرهیز از اختلاف و دعوت به وحدت را از تاکیدات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان و مردم خواند و گفت: امروزه بهترین نوع مبارزه با دمشنان کشور، خدمت به مردم است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: 22 بهمن، عرصه نشان دادن قدرشناسی مردم به شهدا و همه کسانی است که برای اسلام و انقلاب فداکاری کردند.

 

وی با اشاره به تلاش های دشمنان در عرصه‌های مختلف برای از بین بردن انقلاب و دستاوردهای آن گفت: برخی مسئولان لیبرال مسلک در دوران چهل ساله انقلاب در مسیر انقلاب و تداوم آرمان های آن سنگ اندازی کردند.

 

علیزاده با اشاره به خدمات فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و اقتدار سیاسی انقلاب برای ایران اسلامی، گفت: ناامید و بدبین کردن مردم نسبت به آینده انقلاب گناه نابخشودنی است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: استقبال مردم عراق از از رئیس قوه قضائیه ایران، بیانگر اقتدار سیاسی ایران در منطقه است.

کد خبر 1026348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha