ضرورت ایجاد شبکه‌ منظم جوانان نخبه برای تعمیق ارزش های ملی و دینی

آقازاده با بیان اینکه می‌توان از فضای رسانه‌ای در جهت نهادینه کردن فرهنگ ملی و دینی به درستی استفاده کرد گفت: می‌توان با ایجاد شبکه‌ای منظم جوانان نخبه را در تعمیق ارزش های ملی و دینی دعوت و آنان را وارد میدان کرد.

« سیدعلی آقازاده» امروز(پنج شنبه، ۲۳ بهمن )  در حاشیه آیین افتتاحیه رویداد گیلداد بسیج در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در رشت با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز اظهار کرد: سال‌هاست که رهبری بر دغدغه فرهنگی و غفلت از آسیب های فضای مجازی تاکید دارند چرا که مسئله فرهنگ مهم بوده و دشمن نیز فرهنگ اصیل ایران اسلامی را امروز مورد هدف قرار داده است.



 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه‌ها در دنیای امروز گفت: نظام سلطه امروز در صدد است تا برای انتقال فرهنگ خود در کشورها بر افکار و اذهان ملت‌ها رسوخ کند لذا جوانان ما برای مقابله با توطئه فرهنگی دشمن در تلاشند تا خلأهای موجود را برطرف و برای نهادینه کردن فرهنگ ملی و دینی پای در میدان نهادند.

 

آقازاده با اشاره به اقدام قابل تحسین سپاه قدس گیلان در ایجاد شبکه سازی منظم افراد توانمند در حوزه فضای مجازی افزود: توانایی جوانان ایران اسلامی زبانزند دنیا است، آنان اگر اراده کنند با کمترین امکانات بهترین نتیجه را رقم زده و تهدید را به فرصت تبدیل می کنند.


آقازاده با بیان اینکه امروز فضای مجازی به عنوان بخش قابل توجهی از زندگی جوانان محسوب می‌شود، تصریح کرد: می‌توان از این ابزار در جهت نهادینه کردن فرهنگ ملی و دینی به درستی استفاده کرد و با ایجاد شبکه‌ای منظم جوانان نخبه را در تعمیق ارزش های ملی و دینی دعوت و آنان را وارد میدان کرد.

کد خبر 1026387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha