پنج منتخب مرحله نهایی هفتمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» از استان فارس هستند

سهرابی گفت: از ۷۴ نامزد راه یافته به مرحله نهایی هفتمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی»، پنج نفر از استان فارس بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (پنج شنبه 23 بهمن) از ورود استان فارس به مرحله نهایی هفتمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی»، خبر داد و به خبرنگاران گفت:  پنج نفر از استان فارس در بین نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی هفتمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» قرار گرفته اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: هیئت داوران مرحله نیمه نهایی هفتمین جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور»، محسن حاجی‌زین العابدینی (دبیر جشنواره)، فرمهر منجزی، فرح حق نژاد، فریبا اقدامی، کیمیا امینی، اسماعیل یزدان پور و مریم انصاری اسامی نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره را اعلام کردند.

وی اضافه کرد: در بین 74 نامزد راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره، پنج نفر از استان فارس در 2 بخش گروه ها و نهاد های غیر دولتی و افراد انتخاب شدند.

سهرابی اعلام کرد: در بخش گروه ها و نهاد های غیر دولتی، «محمد رضا نیازمند» و در بخش افراد، «افسانه مظفری»، «زهرا شاه نظرنژادخالصی»، «محمد حسین امانت» و «میثم جوان بخت» انتخاب شدند.

وی با اشاره به جشنواره «تقدیر از مروجان کتابخوانی» بیان کرد: این جشنواره سالانه با همکاری و همراهی گروه ها و نهاد ها و تشکل های غیر دولتی و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود که سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی مختلفی با این شبکه همراه هستند.

سهرابی تاکید کرد: فراخوان هفتمین دوره این جشنواره در شهریور 99 اعلام شد و در پی ارسال ۹۰۶ اثر و پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و با 2 مرحله داوری۷۴ نامزد راه یافته به مرحله نهایی در بخش های مختلف مشخص شدند.

خاطر نشان می شود، اختتامیه این جشنواره اسفند امسال و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1026428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha