دیدار خواهران شهید هادی و کاوه با خانواده شهدای راینی حادثه تشییع شهید سلیمانی+تصاویر

خواهران شهید ابراهیم هادی و محمود کاوه با خانواده شهیدان سادات حسینی از شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ خواهر شهید ابراهیم هادی به اتفاق خواهر شهید محمود کاوه، در جریان سفر به استان کرمان و حضور در برنامه های مختلف ایام سالگرد پیروزی انقلاب؛ در سفر به راین، پنجشنبه شب(۲۳ بهمن) در ویژه برنامه ای در مسجد شیرخدا حضور یافتند.

 

 

این خواهران شهدا، پیش از برنامه مذکور با خانواده شهیدان« سیده مهدیه و سیده فاطمه سادات حسینی» از شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

 

 

در این دیدار سیدمحمد سادات حسینی، پدر دو شهیده گفت: سه پسر و دو دختر داشتم که دخترانم سال گذشته در مراسم تشییع حاج قاسم شهید شدند؛ اگر سختی های عمرم را سرجمع کنم معادل یک شب از سختی هایی که حاج قاسم در جبهه ها کشید، نمی شود.

 

 

وی با بیان خاطراتی از دخترانش و نهایت احترام و مهربانی آنان نسبت به والدین اظهار کرد: روز حادثه با هم بودیم و آنان به من شکلات و بیسکویت می دادند که ضعف نکنم اما بعد از هم جدا شدیم و آن حادثه اتفاق افتاد.

 

 

سادات حسینی تصریح کرد: گریه و بی تابی های من برای شهادت فرزندانم نیست زیرا آنان به آرزوی خود رسیدند اما اینکه دیگر دختر ندارم ناراحتم می کند.

 

 

وی با اشاره به اینکه شب قبل از حادثه گویا به آن دو الهام شده بود و برای همین مرتب حرف از شهادت می زدند؛ افزود: فاطمه وصیت کرده بود پیراهن عموی شهیدش-سیدمحمودسادات حسینی- و کتاب «سلام بر ابراهیم» را با او در قبر بگذارند که همین کار را هم کردیم.

 

 

 

خواهر شهید ابراهیم هادی هم در این دیدار با اشاره به اینکه فاطمه همان روز در گروه خادمین شهدا پیام گذاشته بود که برای مراسم تشییع حاج قاسم می رود اما وقتی خبر شهادت خودش را شنیدم بسیار متأثر شدم؛ افزود: تأثر من از این است که آنها به قافله رسیدند و ما جا ماندیم.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه با شهدا عهد بستم که تا آخر راه با آنان هستم و پیام شان را به همه دنیا ارسال خواهم کرد؛ تصریح کرد:  جوانان باید بدانند که الگوهای آنان چه کسانی هستند و ما عزم مان را جزم کردیم به عنوان سفیر و طبق آنچه مقام معظم رهبری می خواهد، پیام شهدا را حتی به آن سوی مرزها هم برسانیم.

 

 

 

خواهر شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه کار ما سنگین تر از ابراهیم ها است زیرا باید راه آنان را انتقال بدهیم؛ اظهار کرد: خوشحالم جوانان ما رفقای خوب خود را شهدا قرار داند و از آنان الگو می گیرند.

 

 

سیده فهیمه موسوی نیا، از خادمان آستان قدس رضوی نیز در سخنانی بیان کرد: حتی اگر جنگی نباشد و یا برای ما خانم ها شهادت در دسترس نباشد اما دختران شما ثابت کردند شهادت خیلی خیلی می تواند نزدیک باشد اگر عاشق باشی‌؛ اینها با شهدا زندگی کردند و شهدا هم آنها را خریدند.

 

 

وی با بیان اینکه تمام عمرم را کنار امام رضا بودم و نمک زندگی و همه اتفاقات خوب زندگی ما از امام رضا است؛ اظهار کرد: اما الان می گویم به حال و جایگاه شما به عنوان عضوی از خانواده شهید غبطه می خورم.
 


 

در این دیدار دفترچه ای حاوی نوشته های خصوصی شهیده سیده فاطمه سادات حسینی برای مقام معظم رهبری به خواهر شهید ابراهیم هادی سپرده شد تا محضر رهبر انقلاب تقدیم کند.

 

 

شهیده سیده مهدیه سادات حسینی، متولد سال ۱۳۶۴، معلم و فرزند نخست خانواده و خود دارای دو فرزند به نام های اسرا و مهدی و شهیده سیده فاطمه سادات حسینی، متولد سال ۱۳۷۴ فرزند آخر خانواده و طلبه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1026432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha