روزی که طاغوت در عالم نباشد عید است

خواهر شهید کاوه با نقل خاطره ای گفت: برادرم، آن روزی که طاغوت در عالم نباشد را عید می دانست.

خواهر شهید کاوه در حاشیه سفر اخیر به کرمان برای زیارت مرقد شهید سلیمانی و حضور در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به اینکه از زیارت شهید سلیمانی انرژی خاصی کسب کرده است؛ افزود: بهشت را اینجا دیدم.

 


وی با بیان اینکه همان حسی را که با برادرم برقرار کرده بودم با شهید سلیمانی داشتم؛ گفت: در بیت الزهرا حاج قاسم هم حس خیلی خوبی داشتم.

 


خواهر شهید کاوه ادامه داد: وقتی شهادت محمود را به من خبر دادند به سختی زمانی نبود که از شهادت شهید سلیمانی مطلع شدم  زیرا او امید رهبر و آینده بود.

 

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی در دلها جا کرده بود و برای تشییع ایشان حتی آن کسی هم که انقلاب را قبول نداشت لابلای جمعیت دیده می شد.

 

خواهر شهید کاوه در بخش دیگری از سخنانش به مطالبی راجع به برادرش اشاره کرد و گفت: محمود از ۶، ۷ سالگی در کنار پدر الگو می گرفت زیرا پدر مبارز بود و در این زمینه برای محمود خیلی نقش داشت لذا محمود بسیار علیه شاه کار کرد و شب و روز نداشت.

 

وی با اشاره به اینکه درباره خدمات شهید کاوه در دوران قبل از انقلاب کمتر گفته شده در حالی که او در سن کم اما اعلامیه ها و نوارهای امام و مرحوم فلسفی را با پذیرفتن خطر جابجا می کرد؛ افزود: به خاطر دارم در یکی از آن سال ها که آماده عید نوروز می شدیم، محمود می گفت عید ما روزی است که با دشمن سر و کاری نداشته باشیم و طاغوت در عالم نباشد.
 

خواهر شهید کاوه برخورد و محبت و دلسوزی نسبت به اطرافیان و رزمندگان و ولایت پذیری را از شاخصه های شهید برشمرد و گفت: در جنگ با منافقین هم خیلی درگیری داشت و خیلی او را اذیت کردند.

 

 

کد خبر 1026447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha