تزریق اعتبارات ساخت سالن ۶ هزار نفری گرگان

سلطانی فرد از تزریق اعتبارت لازم برای ساخت سالن ۶ هزار نفری در گرگان خبر داد و گفت: این طرح پیشرفت فیزیکی کمتر از ۵۰ درصد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مسعود سلطانی فر» صبح امروز (جمعه 24 بهعمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم به استان گلستان سفر کنیم و این سفر در ادامه برنامه های دهه فجر برنامه ریزی شده است.

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در این سفر تعداد پروژه از قبیل سالن چند منظوره، مجتمع ورزشی صدرای بندرگز، زمین چمن  مصنوعی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

سلطانی فر بیان کرد: یکی از پروژه های بزرگ استان سالن 6 هزار نفری شهرستان گرگان به شمار می رود که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی  کمتر از 50 درصد دارد.

 

وی یادآور شد: این سالن جزو 10 سالن بزرگ 6 هزار نفری در کشور است و نیاز بود که در طرح این سالن ورزشی بازنگری اتفاق می افتاد که بنا به گفتنه مسئولان استان این مهم رقم خورده و در سال 1400 اعتبارات لازم برای ساخت آن اختصاص پیدا می کند.

 

وزیر ورزش و جوانان متذکر شد: در کشور چند سالن 6 هزار نفری در شهرهای  شیراز، مشهد، ساری و کرج در دست ساخت است که تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

 

سلطانی فرد افزود: در کل کشور از چهار سال گذشته بیش از چهار هزار و 500 پروژه ورزشی نیمه تمام وجود داشت و همچنین در این مدت ساخت یک هزار پروژه ورزشی نیز  آغاز کردیم ولی افتخار این را داشتیم که با وجود جنگ اقتصادی و مشکلات تحریم ها بخشی از این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم و در حال حاضر کمتر از سه هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داشته باشیم.

 

وی گفت: در ایام دهه فجر 224 پروژه با تلاش همکاران تکمیل و به بهره برداری رسید و دستاوردهای خوبی همکاران ما در طول چهار سال گذشته داشتند و امیدواریم با همین توان نسبت به تکمیل پروژه ها اقدام شود.

 

کد خبر 1026462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha