وجود ٣ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور/ فعالیت ۵ هزار خانه ورزش روستایی در کشور

سلطانی فر از وجود سه هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مسعود سلطانی فر» صبح امروز (جمعه 24 بهمن) در آیین بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره صدرا بندرگز با اشار به  افتتاح 224 پروژه ورزشی در ایام دهه فجر در کشور اظهار کرد: 48 سالن ورزشی، 157 سالن چمن فوتبال و چند پروژه بزرگ و تاثیرگذار در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در هر ماه چندین پروژه ورزشی در سطح کشور به بهره برداری می رسد که این مهم باعث شده زمینه رضایت مردم در شهرهای مختلف فراهم شود.

 

سلطانی فرد گفت: روزی که دولت فعالیت خود را آغاز کرد در کشور 700 خانه روستایی داشتیم و در  حال حاضر در سطح کشور پنج هزار خانه ورزشی داریم.

 

وی افزود: روزی که دولت یازدهم فعالیت خود را آغاز کرد در سطح کشور زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال 300 مورد داشتیم و امروز  در کشور دو هزار زمین چمن مصنوعی داریم.

 

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه تمام ما در ابتدای دولت دوازدهم بیش از چهار هزار و 500 مورد بود و یک هزار پروژه نیز آغاز شده است ولی خرسند هستیم که تعداد این پروژه ها به کمتر از سه هزار پروژه رسیده است و توانستیم دو هزار و 500 پروژه را به بهره برداری برسانیم.

کد خبر 1026477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha