سیاست قطعى ایران درباره برجام و تحریم‌ها رهنمودهای مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام موسوی، سیاست قطعى ایران درباره برجام و تحریم‌ها را رهنمودهای مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در این مورد، سخنان معظم‌له است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه قیدار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به مصادف شدن ماه پایانی اسفند با ماه رجب اظهار کرد: این همزمانی زمینه و مقدمه بسیار مناسبی برای تحویل حال محسوب می‌شود.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین فرصت برای خودسازی، توبه و بازگشت به بندگی خداست، افزود: این ماه در واقع فصل بارش رحمت خدا آغاز می‌شود.

 

وی با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی و رژه خودرویی  در 22بهمن تصریح کرد: باید از ملت وفادار، قدرشناس، مومن، انقلابی، ولایتمدار، نجیب، صبور، دشمن شناس و استکبارستیز ایران اسلامی مخصوصا دلیرمردان و شیرزنان غیور و شجاع دیار غواصان دریا دل و شهید شهریاری‌ها و شهید ذوالقدر به ویژه از جوانان مومن و انقلابی که در چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲بهمنی متفاوت، بانشاط، خاص، باشکوه و استثنایی خلق کردند و به معنای واقعی کلمه حماسه آفریدند تقدیر شود.

 

موسوی افزود: مردم عزیز ایران با خلق حماسه ماندگار دیگری باز تمام معادلات و تحلیل‌های رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران را به هم ریختند و مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زدند و  نشان دادند که همچون 42 سال گذشته مثل کوه در صحنه حاضرند و از آرمان‌های انقلاب عقب نشینی نکرده است.

 

امام جمعه قیدار تاکید کرد: مردم ایران بعد از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ثابت کردند که به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار بوده و در برابر تهدیدات دشمنان هراسی ندارند.

 

وی سیاست قطعى ایران درباره برجام و تحریم‌ها را رهنمودهای مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در این مورد، سخنان معظم‌له است که از هر جهت روشن و قاطع بود و هیچ گونه ابهام و  ایهام نداشت تا نیاز به تفسیر داشته باشد لذا هیچ کس حق برداشت شخصی و تفسیر به راى ندارد.

 

موسوی به سفر مهم رئیس مجلس به مسکو اشاره کرد و گفت: بخشی از دکترین سیاست خارجی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به جای نگاه افراطی به غرب، اهتمام به تحقق ارتباطات چند جانبه با کشورهاى قدرتمند شرق مثل روسیه است چون نگاه افراطی به غرب باعث فرصت سوزى‌هاى فراوانى مى‌شود که تجربه تلخ ایران در برجام و بدعهدى‌هاى فراوان اروپا و آمریکا در هفت سال اخیر نمونه بسیار خوبی است.

 

کد خبر 1026513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha