ضرورت گسترش تربیت اسلامی در میان خانواده ها

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه خانواده ها باید تربیت اسلامی را گسترش داده و از رواج تربیت های بیگانه اجتناب کنند، گفت: لازمه پیشگیری از فساد تربیت صحیح اسلامی فرزندان در نهاد خانواده است و همه آحاد جامعه باید مروج این فرهنگ باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام سید «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۲۴ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به شکوه حضور مردم در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی در شرایط کرونایی افتخاری تازه برای انقلاب آفریدند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد انقلاب اسلامی ایران را مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواند و افزود: کارگزاران دولت امام زمان اهل عدالت و رعایت حق هستند لذا باید در روابط خانوادگی و تربیت عمومی و رسانه ای عدالت و حق محوری حاکم باشد.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از خطاهای امروز جامعه ناشی از تربیت های نادرست و غیراسلامی است، اظهار کرد: اگر افراد جامعه از بدو تولد زیر سایه تربیت اسلامی باشند و با شیوه های تربیتی ائمه اطهار(علیهم السلام) آشنا شوند هرگز شاهد ناهنجاری ها و مسائل غیراخلاقی نخواهیم بود.

 

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه خانواده ها باید تربیت اسلامی را گسترش داده و از رواج تربیت های بیگانه اجتناب کنند، تصریح کرد: لازمه پیشگیری از فساد تربیت صحیح اسلامی فرزندان در نهاد خانواده است و همه آحاد جامعه باید مروج این فرهنگ باشند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه حکومت جمهوری اسلامی با دیگر حکومت های دنیا قابل مقایسه نیست، ادامه داد: حکومت جمهوری اسلامی با حمایت و جانفشانی های مردم شکل گرفت و مرجع تقلید در رأس آن است لذا انتظارات از این حکومت بالاتر از سایر حکومت هاست.

 

وی با بیان اینکه در طول سال های انقلاب تلاش های بسیاری برای سربلندی های این انقلاب صورت گرفته و از فتنه های دشمنان در امان مانده است، عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب هرگز قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست هرچند تقویت مسائل معنوی و مذهبی نیز باید مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه لحظه ای خطا و غفلت در انقلاب به قیمت از بین رفتن آبروی اسلام و کشور است، خاطرنشان کرد: مسئولین کشور باید با حساسیت رفتار کنند تا مبادا آبروی اسلام و انقلاب مورد هجمه دشمنان قرار گیرد.

 

کد خبر 1026531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha