غربی‌ها در قضیه برجام، حق هیچگونه شرط‌گذاری را ندارند

امام جمعه شهرستان ملارد گفت: غربی ها در قضیه برجام، حق هیچگونه شرط گذاری را ندارند، آنها بدهکار ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،حجه الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد،در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: از امام باقر علیه السلام سوال کردند که شیعه واقعی چه کسی است حضرت فرمودند: شیعه ما کسی است که تقوای الهی پیشه کند (خداترس باشد) و در ادامه فرمودند شیعیان ما شناخته نمی شوند مگر با تواضع، فروتنی، خشوع و ادای امانت و زیاد ذکر خدا گفتن.

وی با اشاره به اینکه چرا آمریکایی‌ها در ۴۲ سال گذشته در مواجهه با ایران انقلابی و اسلامی همیشه شکست خوردند؟ اظهار داشت: آمریکا در همه عرصه‌ها و با تمام توان در مقابل ما ایستاد و همیشه شکست خورد و آبروی برای آمریکا و صهیونیسم باقی نماند.

حجه الاسلام حسینی بیان کرد:‌ علت شکست آمریکا سه علت دارد:۱-درک درستی از عظمت انقلاب اسلامی ندارد.۲-درک درستی از مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی ندارد۳- درک درستی از رهبر حکیم انقلاب اسلامی ندارد.

امام جمعه ملارد عنوان کرد: دشمنان بدانند سیاست و حرف قطعی ما همان طوری که حضرت آقا فرمودند: لغو تحریم‌ها،راستی آزمایی آن در میدان عمل نه بر روی کاغذ، برگشت ایران به تعهدات برجامی است و دشمنان این را مد نظر داشته باشند که در ایران هیچکس گوشش بدهکار مهمل بافی های آمریکا و اروپا نیست غربی‌ها بدهکار هستند و ما طلبکار لذا حق هیچ شرط گذاری را ندارند.

خطیب جمعه شهرستان ملارد فرمایشات رهبری معظم را فصل الخطاب دانست و تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است.هر مسئولی در هر جایگاه غیر این سخن بگوید و موضع بگیرد زبانش زبان دشمن  و موضعش  موضع دشمن است.

حسینی از حضور باشکوه مردم در حرکت خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن تشکر کرد و اظهار داشت:‌ از حضور پرشور و با شکوه ملت ایران خصوصاً مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان ملارد در رژه و راهپیمای خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم.از حضور فرماندار و مسئولین محترم در نماز جمعه و برپایی میز خدمت نیز سپاسگزارم. ان‌شاءلله مسئولین ما با خدمت صادقانه و کار جهادی و انقلابی در خدمت به این ملت رشید و بی‌نظیر ایران اسلامی سربلند باشند. که وظیفه و رسالت مسئولین ما خدمت صادقانه و بی منت به ولی نعمت شان این مردم عزیز و شریف است.

کد خبر 1026547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha