پیام ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن صلابت و استقامت بود

حجت‌الاسلام بهرامی گفت: پیام ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، صلابت، عزت و استقامت داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام«اسماعیل بهرامی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کالپوش ضمن تقدیرحضور اقشار مختلف مردم در آیین ۲۲ بهمن‌ماه گفت: مردم با حضور خود در این مراسم بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

 

امام جمعه کالپوش پیام ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را صلابت، عزت و استقامت دانست وافزود: حضور پرشور و متفاوت مردم ایران در این رویداد، بیش از گذشته دشمنان را منکوب کرد.

 

وی با بیان اینکه پیام ۲۲ بهمن دشمنان را خشمگین کرده است تاکید کرد: یوم الله ۲۲ بهمن و دهه فجر برای مسئولان نیز پیام خدمت‌رسانی عاشقانه و مجاهدانه را داشت زیرا ملت ایران اسلامی نشان دادند که بهترین امت‌ها هستند.

 

حجت‌الاسلام بهرامی  تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بدانند که مردم ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، مسیری را که امام راحل با انقلاب اسلامی ترسیم کرده است با افتخار ادامه می‌دهد و توطئه‌های آنان نمی‌تواند ملت ایران را از این مسیر خارج کند. 

 

امام جمعه کالپوش با بیان اینکه مسئولان باید به داشتن چنین مردمی افتخار کرده و با وحدت و همدلی گره گشایی از کار ملت را در دستور کار قرار دهند اضافه کرد: حضور گسترده مردم ما تجدید بیعت دوباره با امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا است و آرزوی ما سپردن پرچم این انقلاب از دستان مبارک رهبری به دستان صاحب اصلی انقلاب حضرت حجت (عج) است.

 

وی ۲۲ بهمن را یوم الله سپاسگزاری و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال دانست وافزود: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر از کسانی بود که برای انقلاب مجاهدت کرده و خون پاکشان را نیز فدا کردند.

 

حجت‌الاسلام بهرامی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی افزود: ملت ما در دوران پهلوی، یک ملت شکست خورده و وابسته و تحقیر شده زیر چکمه‌های استکبار بود اما امروز به یک ملت پرافتخار بدل شده که در برابر دشمنان خود می‌ایستد و همچنین الهام‌بخش دیگر حرکات آزادی‌بخش دنیا نیز قرار گرفته است.

 

امام جمعه کالپوش در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش نیز اشاره کرد و گفت: همانطور که معظم‌له نیز تاکید کردند شرط بازگشت به برجام این است که آمریکا تمام تحریم‌ها را لغو کند.

 

وی با بیان اینکه یاوه‌گویی جدید رژیم صهیونیستی درباره ایران اسلامی از روی ترس و اضطراب آنها از افول آمریکا است، بیان کرد: علت اشتباهات محاسباتی آمریکا علیه ایران عدم شناخت آنان از ملت ایران و استواری آن‌ها محسوب می‌شود که همیشه معادلات استکبار را بر هم زده است.

کد خبر 1026549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha