میزبانی جهرم از رقابت ۱۴۰۰ نفر در آزمون استخدامی علوم پزشکی

نیکفر گفت: آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی با رقابت هزار و ۴۰۰ شرکت کننده در جهرم برگزار شد.

«مهدی نیک فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹ در جهرم برگزار شد.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در جهرم افزود: در این دوره میزبان بیش از هزار و ۴۰۰ داوطلب مرد و زن از شهرستان جهرم و شهرستان های اطراف بوده ایم که  به دلیل استقبال از این آزمون، همچنین حفظ پروتکل های بهداشتی ۱۲ حوزه امتحانی در نظر گرفته بودیم.

 

وی بیان کرد: از این تعداد حوزه امتحانی، ۱۰ حوزه زیر نظر آموزش و پرورش و ۲ حوزه دیگر با همکاری دانشگاه های پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی جهرم میزبان داوطلبان این آزمون استخدامی بودند.

 

نیک فر ضمن تشکر از فرمانداری ویژه، عوامل اجرایی دانشگاه های آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور  جهرم، سازمان های آتش نشانی و اورژانس، نیروی انتظامی، بازرسان معاونت بهداشت و همکاری ادارات آب، برق، گاز و تلفن در برگزاری آزمون، گفت: مطابق با هماهنگی صورت گرفته زیر نظر فرمانداری ویژه جهرم، برای برگزاری هرچه بهتر آزمون مقرر شد که اکیپ های آتش نشانی، اورژانس، بازرسان معاونت بهداشت و نیروی انتظامی در محل استقرار پیدا کنند که از بروز هرگونه اتفاق ناخوش آیند در هنگام برگزاری آزمون جلوگیری شود.

 

 

کد خبر 1026650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha