تجهیزات مورد نیاز پرسنل آتش نشانی خریداری شد

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان گفت: تجهیزات مورد نیاز برای پرسنل آتش نشانی این شهرستان خریداری شد.

«جعفر حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: به تازگی یک میلیارد ریال تجهیزات حفاظت فردی برای پرسنل آتش نشانی این شهرستان خریداری شده است.

 

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان عنوان کرد: این تجهیزات شامل لباس امداد و نجات، کفش ایمنی، لباس و کاپشن عملیاتی و پیراهن و شلوار برای 52 نفر از پرسنل خریداری شده چرا که تهیه تجهیزات حفاظت فردی برای آتش‌نشانان قدمی بزرگ در راستای حفظ جان آتش‌نشانان در حوادث مختلف است.

 

حیدری با اشاره به تجهیزات حفاظت فردی برای ایمنی و جان آتش نشانان خاطرنشان کرد: اگر ما بخواهیم تنها به این تجهیزات اکتفا کنیم با وجود پیشرفت در شهر و ساخت‌وسازها، توان امداد و نجات در مواقع بحران را نخواهیم داشت.

 

وی در خصوص ماشین آلات آتش نشانی تضریح کرد: تعدادی از ماشین آلات نیاز به تعمیر دارد که پیگیر آن هستیم و همچنین ابتدای امسال برای خریداری یک دستگاه خودروی بالابر 26 متری با هزینه 12 میلیارد ریال با شرکتی قرارداد بسته شده که با توجه به تورم های صورت گرفته و مشکلاتی برای تحویل آن پیگیر حل موضوع هستیم که به زودی این خودرو خریداری خواهد شد.

 

وی ادامه داد: سرعت، دقت و داشتن تجهیزات و امکانات از ضرورت های موفقیت در آتش نشانی و از وظایف مهم آتش نشانان است و موجب تسریع در انجام ماموریت ها می شود.

 

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان اظهارداشت:شیروان از داشتن بالابر اطفای حریق محروم است در حالی که این شهر دارای ساختمان‌های بلندمرتبه زیادی است.

 

شهر 90 هزار نفری شیروان دارای سه ایستگاه آتش نشانی و 52 نفر نیروی آتش نشان است.

 

کد خبر 1026661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha