اجرای طرح سه شنبه های تکریم در کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان با بیان اینکه طرح سه شنبه های تکریم در کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان برگزار می شود، گفت: در این هفته از گروه سرود کانون در مسجد النبی تجلیل به عمل آمد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: گروه سرود ایران ما که به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد النبی (ع) و چند منطقه شهرستان تویسرکان اجرا شد در قالب سه شنبه های تکریم تجلیل شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: تجلیل از خانواده شهدا، تجلیل از هنرمندان مسجدی، تجلیل از بانوان مسجد که پرستار بودند، تجلیل از امام جماعت مسجد النبی (ص) ، و تجلیل از یک مخترع  مسجدی از فعالیت های انجام شده در کانون در سه شنبه های تکریم بود.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی و هنری بعثت در شهرستان تویسرکان در طی سال برنامه های مختلف و متنوعی در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می کند.

 

وی بیان کرد: برگزاری طرح تلاوت نور، برگزاری کلاس های احکام و روخوانی قرآن کریم، برگزاری جشن انقلاب همراه با سخنرانی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

خدابخشیان با اشاره به  فعالیت کانون در فضای مجازی گفت:  بسیاری از برنامه های کانون در کانال مجازی بارگزاری می شود ضمن اینکه در بستر فوق می‌توان  فعالیت  کانون را ارتقا داده و آموزش‌های لازم را به مخاطبین ارائه دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش و ارتقا اعضاء و فعالان کانون‌های مساجد اهمیت به سزایی دارد، علاوه بر آن می‌توان از ظرفیت  فضای مجازی  در آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا بهره برد.

 

 

 

کد خبر 1026663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha