حوزه هنری شجره طیبه ای است که از آغاز پیدایش تا امروز بالنده بوده است

فاضلی زاد، گفت:حوزه هنری شجره طیبه ای است که از آغاز پیدایش تا امروز بالنده بود و همچون مأمن امنی، همیشه آرامش ویژه ای را برای مخاطبان هنرمند خود در استان به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه آیین تجلیل و تکریم عوامل اجرایی و برگزار کنندگان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه با حضور برگزار کنندگان این جشنواره  در سالن همایش های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

 

بهرام فاضلی زاد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  گفت: در این ایام مبارک، یادی می کنیم از امام راحل، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای سلامت و کلیه عزیزانی که از جان خود گذشتند تا این انقلاب پایدار و پابرجا بماند و از آنجا که هرچه داریم از قِبل این ایثارگری هاست، برماست که در آغاز هر کاری بعد از ذکر نام خداوند متعال، از این سلحشوران تکریم کنیم.

 

وی افزود: از آنجا که نیت خیری در بنیانگذاری این ارگان بزرگ فرهنگی بوده، همچنان این خیریت بر امور این حوزه جاری و ساریست و می توان آن را در تمام برنامه هایی که برگزار نموده، مشاهده کرد.

 

فاضلی زاد تاکید کرد: از آنجا که یک آرامش و طمأنینه ای در انجام امور این حوزه می بینیم، هرگاه قرار است در اجرای برنامه ای از جمله همین جشنواره فیلم فجر همکاری کنیم اطمینان خاطر داریم که نه تنها به مشکلی برنمی خوریم بلکه کارها به نحو احسن و با رضایت خاطر انجام می پذیرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد:  ما هم اکنون در حال تهیه و تدوین برنامه های سال ۱۴۰۰ هستیم  و از همین جا اعلام می کنم اداره فرهنگ و  ارشاد و حوزه هنری دو ارگانی که از هم تفکیک ناپذیر هستند در اجرای برنامه های خود، می توانید از  ظرفیت های گسترده این اداره کل استفاده نمایید. 

 

در ادامه افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین میهمانان این مراسم با اشاره به روند برگزاری جشنواره فیلم فجر ابراز داشت: با وجود اپیدمی کرونا شاهد برگزاری باشکوه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به میزبانی کرمانشاه بودیم.

 

در پایان این مراسم که به میزبانی حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی با اهداء لوح سپاس و هدیه ای از آستان قدس رضوی از کلیه برگزار کنندگان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

کد خبر 1026693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha