پیش بینی ارسال ۵ هزار اثر به نمایشگاه مدرسه انقلاب

آقا اصفهانی گفت: باتوجه به مجازی بودن نهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب پیش بینی می کنیم ۵ هزار اثر از سوی دانش آموزان ارسال شود.

«اعظم آقا اصفهانی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان با اشاره به نمایشگاه مدرسه انقلاب گفت: پیش بینی می کنیم در فضای مجازی دانش آموزان بیشتر بتوانند فعالیت کنند، سال گذشته بیش از 2 هزار اثر در نمایشگاه مدرسه انقلاب به صورت حضوری در معرض نمایش گذاشته شد.

مسئول فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: پیش بینی می شود با توجه به اینکه نهمین دوره جشنواره انقلاب به صورت مجازی است، حدود 5 هزار اثر از سوی دانش آموزان ارسال شود.

 

وی به پخش  مستند مدرسه انقلاب از رسانه ملی نیز اشاره کردو گفت: حدود 9 سال است که مدرسه انقلاب را برگزار کرده ایم، استقبال  دانش آموزان در حدود 9 سال خیلی خوب و جذاب بوده است. امسال  در قالب مستندی دانش آموزان را با فراز و نشیب هایی که نمایشگاه مدرسه انقلاب داشته است آشنا می شوند.

 

آقا اصفهانی بیان کرد: این مستند  می تواند جنبه آموزشی هم داشته باشد و سه سال است که دانش آموزان کارگاه های آموزشی دیروز، امروز و فردا را داشتند که با آدم های انقلابی مختلف صحبت کرده اند و این تجارب دانش آموزان در قالب مستند به دیگر دانش آموزان منتقل می شود.

 

وی تصریح کرد: محور اصلی محتوای جشنواره مدرسه انقلاب متن «گفتمان ایران قوی ناظر به بیانیه گام دوم» است که به صورت آنلاین برگزار می شود و دانش آموزان می توانند تا 30 بهمن ماه سال جاری آثار را ارسال کنند.

کد خبر 1026719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha