۴۷ اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه ای آیات ارسال شد

نورمحمدی از ارسال ۴۷ اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه ای آیات خبر داد وگفت: تاکنون در این جشنواره ۳۹ نفر ثبت نام و از این تعداد ۱۴ نفر ۴۷ اثر ارسال کرده اند.

«مجتبی نورمحمدی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان،با بیان اینکه آثار ارسالی شامل ۲۳ اثر در بخش اصلی و مشتمل بر ۲۴ عکس، یک خبر، چهار سرمقاله و یادداشت، دومصاحبه و یک گزارش (خبری یا توصیفی) و نیز ۱۴اثر در بخش ویژه شامل چهار موشن گرافیک، پنج کیلیپ، یک پادکست، سه طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان و یک انیمیشن است.

 

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه فعالان مطبوعاتی و رسانه ای استان های قزوین و خراسان رضوی با هفت اثرتاکنون بیشترین آثار را ارسال کرده اند اظهارداشت: خوزستان شش اثر، سمنان پنج اثرو تهران سه اثر واستان های همدان و گلستان و هرمزگان هر کدام یک اثر به این جشنواره ارسال کرده اند.

 

وی با بیان اینکه ۱۸ اثر مشخص نشده از کدام استان ارسال شده است اضافه کرد: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود.

 

نورمحمدی رشته‏های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر وعکس  را از بخش اصلی این جشنواره برشمردوگفت: بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه ‏ای در موضوع قرآن کریم، رشته‏ های انیمیشن، موشن‏ گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستریا اعلان و کلیپ را در بر می‏ گیرد.

 

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مهلت ثبت ‌نام و ارسال آثار شرکت‏ کنندگان به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه ای آیات را ۲۸ اسفنداعلام کردوافزود: این جشنواره به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

کد خبر 1026727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha