تقدیم یک شعر از مسجد جامع جلالیه به نیروهای خدمات بهداشت «روچدیل»

نمازگزاران از مسجد جامع جلالیه در «روچدیل» ، در شمال غرب انگلیس با سرودن یک شعر تاثیرگذار از کارکنان نیروهای خدمات بهداشت برای زحماتی زیادی که در دوران شیوع همه گیری کرونا کشیده اند ، تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « rochdaleonline»، نمازگزاران از  مسجد جامع جلالیه در «روچدیل» ، یکی از شهرهای منچستر بزرگ در شمال غرب انگلیس با سرودن یک شعر تاثیرگذار از کارکنان نیروهای خدمات بهداشت برای زحماتی زیادی که در دوران شیوع همه گیری کرونا کشیده اند ، تشکر کردند.

 

گروهی از نمازگزاران مسجد جلالیه واقع در « Trafalgar Street» با انتشار ویدئویی این شعر تاثیرگذار را تقدیم به نیروهای خدمات بهداشت در روچدیل کردند .

 

«تونی لیوید»،نماینده روچدیل در پارلمان و همچنین «آلن برت»،رئیس شورای شهر نیز همراه با نمازگزاران در این ویدئو حضور داشتند.

 

این دو مقام انگلیسی با مشارکت در طرح ابتکاری نمازگزاران مسجد جلالیه نشان دادند که از مسلمانان برای قدرشناسی از تیم خدمات بهداشتی در روچدیل ممنون و متشکر هستند.

 

آنها همگی با هم در این ویدئو از مراقبت کنندگان و خدمتگزاران  خط مقدم برای کار سخت مقابله با کرونا برای نجات جان مردم در سال گذشته تشکر  کردند.

 

شرکت کنندگان در این ویدئو پس از بیان دلایل اینکه چرا نیروهای بخش بهداشت باید به عنوان ابرقهرمان معرفی شوند قدردانی خود را از آنها با تقدیم شعری که برایشان سروده بودند ،نشان دادند.

 

روچدیل یکی از شهرهای منچستر بزرگ در شمال غرب انگلستان است که در ۱۵٫۸ کیلومتری شمال غرب منچستر واقع شده‌است و مسجد جامع جلالیه یکی از بزرگ ترین و فعال ترین مساجد در این شهر به شمار می آید.

کد خبر 1026736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha