کمیته امداد شیروان ۵۴۵ طرح اشتغالزایی ایجاد کرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان ۵۴۵ طرح اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ایجاد کرد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای شبستان در شیروان اظهارداشت: امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان 545 طرح اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ایجاد کرد که از این تعداد 215 طرح شهری و 330 طرح روستایی است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: با اجرای این طرح ها برای 305 نفر مرد و 240 نفر زن تحت پوشش این نهاد اشتغال ایجاد شد.

 

صفی پور عنوان کرد: مبلغ کل تسهیلات پرداخت شده برای اشتغالزایی 545 نفر آقا و خانم تحت حمایت این نهاد، 196 میلیارد و 280 میلیون ریال بوده است که در قالب طرح خودکفایی، کارفرمایی و خدمات کاریابی پرداخت شده است.

 

وی تصریح کرد: از مجموع کل طرح‌های اشتغالزایی، 482 طرح به مبلغ 196 میلیارد و 280 میلیون ریال طرح خودکفایی، 14 طرح به مبلغ 14 میلیارد و 500 میلیون ریال طرح کارفرمایی و 6 طرح به مبلغ 714 میلیون ریال خدمات کاریابی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده برای جامعه هدف کمیته امداد در قالب تسهیلات ارزان قیمت است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم چنین اقدامی کمک به کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی مددجویان ساکن این مناطق در شهرستان است. 

 

صفی پور به نظارت و بازرسی به طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای جامعه هدف اشاره کرد و افزود: طرح‌های اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت شده و با فعال شدن سامانه نظارت بر این طرح‌ها افزایش پیدا کرده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

 

کد خبر 1026745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha